mimifin72 Skrevet 25. februar #21 Del Skrevet 25. februar Bruker snap kun for å se hvor tenåringen befinner seg. Synes det er slitsomt å få snaps og ofte åpner ikke. Har ikke noe imot å bli kalt en særing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #22 Del Skrevet 25. februar mimifin72 skrev (1 minutt siden): Bruker snap kun for å se hvor tenåringen befinner seg. Synes det er slitsomt å få snaps og ofte åpner ikke. Har ikke noe imot å bli kalt en særing Det glemte jeg i første svar. Jeg og mannen bruker også snap for å se hvor den andre er. Det er veldig praktisk. Eldre foreldre har også på synlig posisjon, og det er en trygghet. Anonymkode: 08eaa...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #23 Del Skrevet 25. februar Jeg synes det er helt innafor å ikke ha snap. Har venner jeg ikke engang aner om har snap eller ikke, og ingen har vært interessert i å spørre etter den, verken jeg dem eller de meg. Nåja, det er en kjent sak at jeg er elendig til å respondere på snap og "går glipp" av stories og allverdens. Noen ganger er jeg direkte uopplyst, uinformert om flere hendelser. Det er litt kjipt, men ikke kjipt nok til å bli mer aktiv der. Flere som har droppa snap i min omgangskrets, og så er det de som hyller appen som en guddommelighet. Anonymkode: f0124...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #24 Del Skrevet 25. februar Har hatt Snapchat, men slettet det. Det var utrolig masete, og enkelte forventet respons på hver enkelt dagligdagse oppdatering, flere ganger daglig. Det ble bare stress. Anonymkode: ac330...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #25 Del Skrevet 25. februar Jeg applauderer folk som styrer unna sosiale medier mest mulig. Jeg bruker appene litt selv, men mindre og mindre. Har begynt å få en SoMe-trøtthet. Anonymkode: 92b1c...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 25. februar #26 Del Skrevet 25. februar K.B. skrev (12 timer siden): Bruker voksne mennesker Snapchat? Kall meg gammel, men det er en app jeg aldri helt forstod. I alle fall bruker jeg det, men er ikke mer enn 60. Brukes stort sett til familiegrupper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #27 Del Skrevet 25. februar Jeg har hatt snap i ca 3 år, men har lyst til å slette, har bare noen få familiemedlemmer der. Får av og til snapper fra vilt fremmede, som jeg ikke vil ha. Da blir det et styr med å slette dem. Vet ikke hvorfor ukjente legger seg til min snap.. Er fornøyd med FB og meldinger. K 69. Anonymkode: b1db5...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #28 Del Skrevet 25. februar Jeg bruker kun snap. Så jeg synes det er sært. Men jeg bruker ikke messenger for eks Anonymkode: fe9bf...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #29 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker kun snap. Så jeg synes det er sært. Men jeg bruker ikke messenger for eks Anonymkode: fe9bf...916 Jeg synes det er rart at noen klarer seg uten noe av dette, samt whatsapp. For man har jo en allerede etablert gruppe som er vant til en plattform. Husker jeg hadde ei venninne som boikottet Facebook og messenger. I begynnelsen sendte vi jo sms i tillegg. Men det glapp raskt, og til slutt var hun glemt invitert, ble snurt, og ødela enda mer for seg selv. Whatsapp er mest brukt i jobb-/prosjektgrupper (og det er egentlig veldig ok, så slipper man å bruke privat SoMe). Så da får alle informasjon om hvor man møtes etter jobb på jobbreiser og slik. Men også der er det noen som absolutt ikke skal ha.. og som da raskt blir utenfor. Anonymkode: 08eaa...f03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #30 Del Skrevet 25. februar K.B. skrev (13 timer siden): Bruker voksne mennesker Snapchat? Kall meg gammel, men det er en app jeg aldri helt forstod. Vel, min mor på 73 og svigermor på 76 bruker begge Snapchat, så.... 🤷♀️ Anonymkode: 8085d...549 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #31 Del Skrevet 25. februar Har man så lite toleranse ovenfor noe så meningsløst som SoMe at man blir betegnet som "sær" hvis man ikke har en av dem? Er samfunnet virkelig slik i dag eller er det bare noe man frykter i eget hode? Anonymkode: bb105...bf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #32 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det glemte jeg i første svar. Jeg og mannen bruker også snap for å se hvor den andre er. Det er veldig praktisk. Eldre foreldre har også på synlig posisjon, og det er en trygghet. Anonymkode: 08eaa...f03 Kontroll og overvåking tenker jeg. Anonymkode: f4b2b...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #33 Del Skrevet 25. februar Sær er du ikke. Helt opp til en hver om man bruker det eller ikke. Jeg er 44, bruker snap. Har kun familie og nære venner der. Alle jeg kjenner i alder 10 - 80 har og bruker snap. Anonymkode: 8cabf...5ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #34 Del Skrevet 25. februar Har bare tiktok og bluesky. Har slettet alt tilhørende usa medio 30 Anonymkode: db36d...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #35 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kontroll og overvåking tenker jeg. Anonymkode: f4b2b...b0e Praktisk, tenker jeg. Når vi går litt hver for oss på storbytur. Skal hente den andre. Sjekke om man er på vei hjem, eller fortsatt er på kontoret. Trygghet når jeg er på jobbtur. Har 23 runder rundt sola sammen nå, jeg vet som regel hva han tenker før han tenker det selv. Og har selv heller aldri gjort noe jeg ikke kunne sagt rett ut til han. Startet egentlig med at vi bare skrudde det på under en storbytur for å lett finne hverandre, og så ble det værende på. Når det gjelder eldre foreldre er det de som ønsker det, og føler trygghet med det. De har ikke tilgang til å se hvor jeg er, de har aldri spurt, men kan bare se for meg at det ville vært underholdning i pensjonisttilværelsen å følge tett med, og stille spørsmål 😅 Anonymkode: 08eaa...f03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. februar #36 Del Skrevet 25. februar Jeg har Snap, men bruker det ikke. Det vil si at varsler er avslått og jeg kan se innom noen få ganger i løpet av uka om noen i familien har publisert noe i familiegruppa, men ellers går det måneder mellom hver gang jeg deler noe med familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokjenta Skrevet 25. februar #37 Del Skrevet 25. februar Forsto mæ aldri på snap, heller ikke facebook 🙈 bruke bare messenger for å snakke me folk, instagram sletta æ og tiktok va bare helt forvirrende. Æ føle mæ som om æ e 90 når det kommer te sosiale media 👵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #38 Del Skrevet 25. februar Nei det syns jeg ikke. Da er jeg og rar, jeg bruker ikke Instagram men er en jævel på Snapchat Anonymkode: 7e570...a99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #39 Del Skrevet 25. februar Bruker ikke snap, insta, tinder, messenger. Har kun Facebook pga jobb egentlig. VENNER sender sms. M31. Anonymkode: 52363...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #40 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Barna mine snapper smått og stort til hele familien og min dumme mor er alltid småsnurt fordi "det er aldri noen som forteller henne noe" når hun selv velger å ikke være tilgjengelig der vi andre er. Som barna mine sier; man gidder ikke å sende mormor så mye når det alltid blir "ekstraarbeid" ut av det Er det ekstraarbeid å sende moren din en mld? Dette var bare utrolig trist å lese. Anonymkode: 2c562...4b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå