AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Folk spør meg av og til om snap og jeg sier ofte at jeg ikke bruker det. Har en konto, men er dårlig på å svare folk, og tenker det kan bli litt masete om man får snap av 100 forskjellige personer ila en uke. Jeg foretrekker heller Facebook og instagram. Er jeg veldig sær? Jeg er 26. Anonymkode: e09c9...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg sitter kun tilbake med Messenger, snap ga jeg opp, Facebook også, insta er jeg innom i ny og ne. Så vi er nå to særinger iallefall. Anonymkode: 4951d...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Tre særinger Anonymkode: 0261e...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Bruker voksne mennesker Snapchat? Kall meg gammel, men det er en app jeg aldri helt forstod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er vel sær på ett vis, siden jeg kun har familie og nære venner på snap. Jeg blir overraska over hvor mange som legger ut; følg meg på snap og gir id’n sin. Anonymkode: 7346a...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Jeg slettet min for flere år siden. Brukte den bare ikke 🤷🏽♀️ er på Facebook, insta og x. Er 29. Anonymkode: eac5f...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Nei det vil jeg ikke si. Bedre å si at du ikke har det, og heller legge til evt. nye bekjentskaper på plattformer du bruker. personlig syns jeg det er mye særere med de som vet de ikke bruker snap, men allikevel legger til folk, for så å svare en gang i skuddåret. dessuten opplever jeg (som forøvrig også er 26) at det er fler og fler på vår alder som velger bort snap til fordel for vanlig meldinger eller andre plattformer. Anonymkode: 9d8c2...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Jeg bruker snap fortsatt, men sluttet bruke facebook for 6-7 år siden. Er ti år eldre enn deg da, men de fleste jeg kjenner på min alder bruker snap, og har slettet facebook. Anonymkode: 1ec22...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Bruker bare messenger. Anonymkode: 1846b...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Jeg bruker ikke Facebook eller Instagram. Det er en befrielse 😂 Snapchat er jeg veldig glad i for jeg synes det er koselig å ha mulighet til å dele bilder, linker, skrive smått og stort. Syns det er en ypperlig kommunikasjons plattform uten at man trenger å ringe hele tiden. Veldig enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Folk spør meg av og til om snap og jeg sier ofte at jeg ikke bruker det. Har en konto, men er dårlig på å svare folk, og tenker det kan bli litt masete om man får snap av 100 forskjellige personer ila en uke. Jeg foretrekker heller Facebook og instagram. Er jeg veldig sær? Jeg er 26. Anonymkode: e09c9...2c9 Jeg er også sær 🙋♂️ Anonymkode: fa650...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har snap men bruker den ikke. Folk som vil ha tak i meg kan bruke Messenger eller sms. Anonymkode: 34ead...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Har heller ikke snap. Virker som «alle» rundt meg har det. Vurderte det en periode, men får helt prestasjonsangst mtp. hele prosessen. Hva bør jeg dele, hvem bør jeg dele det med osv. Er det naturlig for meg at en mor i klassen til et av barna ser hva jeg driver med…. Blir så mange tanker, så velger å la være. Får med meg at venninnene mine har mer peiling på livene til hverandre. De er så oppdaterte når vi møtes…. Elsker Instagram. Er 46 år. Anonymkode: 551d0...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå