Sarah Salamander :-) Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Har så lyst på noen gode luktelys- eks. til badet, men de må være litt ordentlig. Noen som har tips?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Har sett at de har mange forskjellige på Kremmerhuset. Glassmagasinet har også hatt noen, ellers finner du sikkert noen på Løiten..
Gjest Cuddly Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 Jeg liker duftlysene fra Sia, lukter deilig og brenner fint
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Jeg liker duftlysene fra Sia, lukter deilig og brenner fint ← Jeg har litt motsatt erfaring.. De lukter så utrolig sterkt I hvert fall den rosa med flere sjatteringer. Og den oransje.
Beam Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Køpjte for ikke lenge siden duftlys på åhlens. Lukter akkurat passe sterkt etter min smak. Kommer i en rund metalleske, så veldig praktisk til å ha på badet.
Sarah Salamander :-) Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2006 Takk for tips! Det er litt viktig at det er litt god kvalitet så jeg får prøve litt forskjellig :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 liker de fra kremmerhuset, god og "ekte" lukt, lukter ikke syntetisk. men hva gjør man når duft-kubelyset har brent ned til nesten halv, og det ser mer ut som det skjeve tårn i piza (på grensa til å brette seg i to) og har stort hull og renner stearin utover osv, noen tips, eller bare brenne det i en time av gangen og håpe på det beste?
lillesky Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Henger meg på denne! Leter etter gode duftelys jeg og. Sia sine er litt dyrere, men de er kanskje gode også?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 De aller aller beste er fra Diptyque og Jo Malone. Nyyydelige og naturlige dufter. Og gresselig dyre, 25-30 britiske pund for stykket. Og ikke å få kjøpt i Norge. Sukk.
monikabrx Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Lager lysene mine selv jeg... Enkelt,morsomt. og mye billigere en å kjøpe
Hilde Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Jeg så en test av duftlys en gang, jeg husker ikke hvilke lys som vant, men Sia sine ble slaktet. Ikke pga lukten, det er vel en smakssak, men fordi lysene brenner ujevnt, og man får "det skjeve tårn i pisa" altfor tidlig.
Gjest itla Skrevet 9. mars 2006 #13 Skrevet 9. mars 2006 Jeg er også veldig fornøyd med duftlysene fra Kremmerhuset, og synes de har brent veldig fint (ingen "skjeve tårn i Pisa"-problemer). De fra Åhlens i metallboks som ble nevnt over her tror jeg egentlig er Muji sine (en japansk kjede som har blitt "tatt inn" i Åhlens i Norge). De er også veldig gode, har kjøpt dem i England tidligere, og er forøvrig supre å ha med på ferie hvis man vil lage litt stemning på hotellrom eller lignende, ettersom de har lokk.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #14 Skrevet 9. mars 2006 Jeg synes de aller fleste duftlysene lukter helt j**lig og får vondt i hodet av dem, men uten å ha prøvd dem synes jeg noen av SIA sine lukter godt i butikken i hvert fall. Men selve stearinkvaliteten ser litt så som så ut, når dere nevner det. Mye "bobler". Har tenkt på å prøve feks kaffe eller hasselduft, men gidder liksom ikke kjøpe et digert kubbelys, som er det eneste de har på Kremmerhuset her jeg bor...
Gjest Thalassa Skrevet 10. mars 2006 #15 Skrevet 10. mars 2006 Jeg liker duftlysene fra Sia, lukter deilig og brenner fint ← enig med cuddly der, i tillegg synes jeg faktisk duftlysene på IKEA er gode, de er litt svakere enn de fra Sia. Pleier å kjøpe "rose" duften, og synes den er deilig
Sarah Salamander :-) Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #16 Skrevet 10. mars 2006 Eh.... hva/hvor er Sia?
Gjest Thalassa Skrevet 10. mars 2006 #17 Skrevet 10. mars 2006 Eh.... hva/hvor er Sia? ← jeg tror du finner dem på kremmerhuset, eller andre slike butikker for pynteting.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #18 Skrevet 10. mars 2006 ellers har gimle parfymeri acqua di parma duftlys fra 200 til 1500 kroner. Hvis du liker duften da er disse nydelige
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #19 Skrevet 10. mars 2006 Eh.... hva/hvor er Sia? ← Black&White har masse.
SJP Skrevet 9. november 2006 #20 Skrevet 9. november 2006 Syns duftlysene fra sia er ok. Hvertfall lukter de godt. Men er enig med at de brenner for skeivt. Pleier å kjøpe noen andre som er mye bedre, men husker ikke hva de heter. Det er runde eller firkantede kubbelys hvor det er knyttet en hyssingsnor rundt med en "lapp" i metall som henger på. De er de beste jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå