Gå til innhold

Kan man forvente en god bedring melding fra leder etter å bli skadet i trafikkulykke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er usikker på hva man kan forvente fra arbeidsplassen.

Har ikke hørt et ord siden beskjeden ble gitt, en vond følelse.

Anonymkode: d6d74...352

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Varierer veldig og kommer veldig ann på arbeidsplassen. Regner med de er informert->vet det går bra med deg -> opptatt med å finne vikarer og hverdagsoppgaver forøvrig -> du blir glemt frem til første NAV samtale (pliktig etter tre uker?). 

Anonymkode: d7ec1...11d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lang tid har det gått? Hvilken type skade? Hvordan responderer leder vanligvis ved meldt sykefravær?

Anonymkode: 3c17e...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snart 2 uker. Nakkesleng og hodeskader. Er fortsatt under observasjon, men utskrevet. Vet ikke nå, men tidligere fikk man en god bedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snart 2 uker. Nakkesleng og hodeskader. Er fortsatt under observasjon, men utskrevet. Vet ikke nå, men tidligere fikk man en god bedring. 

Du får ta det med tilbake som en tilbakemelding i medarbeidersamtalen da vet du.

Jeg synes det er rart, men jeg har alltid hatt jobber der jeg har en teamleder jeg snakker med.

Du jobber vel på en plass der arbeidsmiljø og det å bry seg om sine ansatte ikke er så viktig, dere er arbeidsmaur, nothing more.

Anonymkode: fbd95...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du får ta det med tilbake som en tilbakemelding i medarbeidersamtalen da vet du.

Jeg synes det er rart, men jeg har alltid hatt jobber der jeg har en teamleder jeg snakker med.

Du jobber vel på en plass der arbeidsmiljø og det å bry seg om sine ansatte ikke er så viktig, dere er arbeidsmaur, nothing more.

Jeg tror det er bare meg. Jeg har heller aldri vært på medarbeidersamtale, har aldri blitt innkalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det er bare meg. Jeg har heller aldri vært på medarbeidersamtale, har aldri blitt innkalt.

Du får finne deg en annen jobb om du ikke liker arbeidsmiljøet på dagens jobb.

Det er dessverre lite å gjøre med dårlige sjefer. Med mindre du er kampglad da, men da skjønner jeg ikke hvorfor du har skrevet innlegg her på kvinneguiden - når man enkelt kunne spurt leder "er det sånn at vi ikke bryr oss om kollegaer og ansatte her i bedriften blabla"

Jeg gjorde det som lærling, da en på jobben ble sykmeldt over lengre tid, fikk ingen blomster, mens en annen som ble sykmeldt grunnet syk partner fikk. Da fikk pipa en annen lyd for å si det sånn, ble sendt ut blomster litt for raskt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...