AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har hatt influensa og vært syk i 9 dager. Testet positivt hos lege på dag 3. Er vaksinert. Jeg har hatt mye tørrhoste, hodepine og hadde feber de første dagene. Følte formen gradvis kom seg, men er nå dårligere og har på nytt fått feber. Hoster hele natta, og er helt utslitt. Tenker oppsøke lege mtp mulig lungebetennelse... andre som har influensa nå? Også dere som er vaksinerte? Anonymkode: e009e...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Alle fem i familien har hatt influensa de siste ukene. 3 av oss har hatt bedring før det ble verre igjen 😏 sååå lei.. For min del gikk influensaen over i bihulebetennelse etterpå, så nå snakker vi 14 dager 🤯 Anonymkode: ca875...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden 3 av 4 har vært nede for telling her. 16 åringen var borte neste 2 uker fra skolen. Prøvde seg på skolen da han følte seg litt bedre, men kom hjem etter noen timer. Var veldig slapp Anonymkode: 8e58f...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Hatt influensa en gang i mitt voksne liv. Hadde over 39 i feber i seks dager i strekk, før det gradvis ble bedre. Var borte fra jobb 1,5 uke. Aldri vært så syk. Gikk over to uker etter jeg var tilbake på jobb før jeg kjente at jeg var meg selv igjen. Andpusten bare av korte gåturer. Hang in there, det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Hadde tre runder med influensa i 2019. Har vaksinert meg hvert år siden 2017. Ble antakeligvis smittet på jobb alle gangene. Var den gang da splstudent og hadde to jobber og var innom fire forskjellige praksisperioder så var maks uheldig. Har ikke hatt det siden. Anonymkode: 3afdf...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå