AnonymBruker Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar jeg ville også tenkt "hva søren?" til en slik kombo, men på den andre siden har jeg slutte fundere på hvorfor noen velger som de gjør.. Så en dame på senteret i går i "brudekjole" med typ ullgenser og tights under og skinnjakke til og joggesko stæsjet med smykker og masse sminke så det var tydelig en "stil" for henne og ikke at hun var brud på vei til bryllup.. så ja, folk kler seg som de vil og det er ikke noe jeg bryr meg om annet enn å registrere at det skjer.. Anonymkode: 49d65...a7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #22 Del Skrevet 26. februar Det er en favoritt ting jeg hater, at folk bruker tights som bukse. Altså jeg har ikke noe imot at folk går i tights, men da må de ha en overdel som dekker baken. Når det gjelder logo, så er det ille uansett hvilket plagg den sitter på. Anonymkode: 44ada...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #23 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 21.51): Har du noe med ossen kollega går kledd, så lenge kollega har rent og helt tøy. Anonymkode: f3781...635 Spar oss.... Det må være lov å lure... Har du noe med hva folk lurer på? Anonymkode: 07388...6b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #24 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 22.02): Vi jobber på kontor i kommunen 😂 Anonymkode: 9af8d...625 Haha, har du overtatt kollegaen min (ei som sluttet hos oss)? Hadde nemlig en kollega der jeg stusset på det samme. 😂 Men altså, det er mye rart for tiden. Ungdommen på treningssenteret trener i pysjbukse, så skjønner jo at tightsen kanskje har blitt oppgradert. Anonymkode: 4d565...e9a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 26. februar #25 Del Skrevet 26. februar Ingen som lurer på om dette er en kvinne eller en mann? Min mening: Om dette er en mann, så liker jeg det absolutt ikke. Da MÅ jakke og/eller eventuell annen overdel være lang nok til å dekke det området. Om det er en kvinne, så er jeg med på de fleste kommentarene her. Bor også i tights i perioder, men jeg jobber ikke, så går ikke lenger enn på butikken med det antrekket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #26 Del Skrevet 26. februar sofie777 skrev (6 minutter siden): Ingen som lurer på om dette er en kvinne eller en mann? Min mening: Om dette er en mann, så liker jeg det absolutt ikke. Da MÅ jakke og/eller eventuell annen overdel være lang nok til å dekke det området. Om det er en kvinne, så er jeg med på de fleste kommentarene her. Bor også i tights i perioder, men jeg jobber ikke, så går ikke lenger enn på butikken med det antrekket. Hahaha ja jeg så for meg en mann, en av de som alltid sykler til jobb 😂 Anonymkode: 684f4...25e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #27 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 22.01): Viss du jobbar i barnehage eller liknande så kan jo det vere eit meget smart valg for jobb-antrekk. Kan bøye deg mykje uten å måtte "hipse" på buksa. Anonymkode: 5e669...d4c En helt vanlig joggebukse er et rasjonelt valg. En tights er som å gå i strømpebuksa eller stillongsen. Ja, det er sosialt akseptert å trene eller gå tur i tights. Og hva du går i hjemme har ingen noe med. Men det er ikke, i normalt oppegående (blant voksne, barn kan gå i stilongs eller strømpebukse eller til hva som helst offentlig, de er barn) kretser vanlig å gå med det i noen annen sammenheng. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Folk går med treningstights fordi er veldig komfortabelt! 😉 Anonymkode: bfdf8...05a Nei. Det er absolutt intet komfortabelt med å ikle seg et åletrangt hylster av ren plast. Årsaken til at folk bruker tights heter markedsføring. Og handler primært om hvor lettlurt befolkningen er. Anonymkode: d9ca0...b7f 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #28 Del Skrevet 27. februar Hørtes ikke så fint ut og hadde reagert selv. Anonymkode: 456b2...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #29 Del Skrevet 27. februar Vet ikke helt om jeg hadde brydd meg om bekledning dersom jeg jobbet på kontor i kommunen, jeg heller 🤭 Og i hvert fall ikke hva andre gikk med. Muligens dersom noen dukket opp i Borat-drakt... Anonymkode: 61ee1...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #30 Del Skrevet 27. februar Akkurat det jeg gjør hjemme, minus dressjakken, men med fin bluse 😅 Det hadde vært drømmen å gå slik også på kontoret. Elsker treningtights, går også til jobb så styr å drive å skifte. Men må være ganske representabel fra livet og opp i videomøter. AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 22.03): Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal gå i treningstights utenom trening. Og denne komboen må jo se helt rart ut. Anonymkode: f4426...4a3 Er favorittplagget mitt for bein. Komfortabelt, holder seg på plass, godt å bevege seg i, kan krølle opp beina under meg, med mer. Anonymkode: 72a2a...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #31 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 11.27): Folk går med treningstights fordi er veldig komfortabelt! 😉 Anonymkode: bfdf8...05a Nei, det er stramt og ekkelt. Omtrent like komfortabelt som strømpebukse 😅 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei. Det er absolutt intet komfortabelt med å ikle seg et åletrangt hylster av ren plast. Anonymkode: d9ca0...b7f Enig her altså. Når det gjelder kollega med tights hadde jeg sannsynligvis ikke lagt merke til det, med mindre hun hadde på treningsbh samtidig - og ingenting annet. Anonymkode: 077ee...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #32 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 11.58): Det er en favoritt ting jeg hater, at folk bruker tights som bukse. Altså jeg har ikke noe imot at folk går i tights, men da må de ha en overdel som dekker baken. Når det gjelder logo, så er det ille uansett hvilket plagg den sitter på. Anonymkode: 44ada...62d treningstighs er vel noe annet? Hvorfor i alle dager er det et problem at man også bruker dette på butikken og som fritidsantrekk? Anonymkode: 72a2a...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #33 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 22.04): Takk 🙈 det er ikke noen ny trend jeg ikke har fått med meg eller noe? Kollega er vel ca 30 årene. Jeg er eldre. Som dere sikkert har skjønt 🙈 Anonymkode: 9af8d...625 Jeg hadde en periode jeg gjorde det samme. Nå er vi to ulike individer selvsagt. Så det kan være en helt annen grunn i hennes tilfelle selvfølgelig😅 Men i mitt tilfelle var det fordi jeg gikk gjennom et av de tøffeste periodene i livet. Det skjedde en del traumatiske ting på en gang og hadde da samtidig insomni. Jeg la på meg mye og følte meg veldig ukomfortabel i egen kropp. Vet det høres rart ut når man da velger å gå i tights som viser "alt". Men jeg turte ikke gå i "vanlige" klær fordi jeg følte at jeg ikke "fortjente" det siden jeg hadde lagt på meg. Følte meg stygg i fine/normale klær. Noe som jeg vet er en forstyrret tankegang. Men det var sannheten. Det var lettere å ta på seg en tights hver dag å stikke hodet i sanden. Det var også komfortabelt siden jeg også var konstant sliten, så orket ikke tenke på klær. Så mye kan ligge bak noe så enkelt som klesvalg😅 Husker jeg tenkte på den tiden at folk sikkert tenker at jeg er helt rar som går med det samme hver dag😂 Men jeg kom meg hvert fall på jobb😅 Men igjen. Det kan være noe helt annet i henne tilfelle. Ville bare dele et eksempel på hvor mye som kan ligge bak klesvalg🙂 Anonymkode: 9bb6b...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #34 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 11.27): Folk går med treningstights fordi er veldig komfortabelt! 😉 Anonymkode: bfdf8...05a Ikke for de som må se på...ofte er det lang mer gjennomsiktig enn folk tror når de kommer ut i dagslys. Anonymkode: fb0a1...853 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #35 Del Skrevet 27. februar sofie777 skrev (17 timer siden): Ingen som lurer på om dette er en kvinne eller en mann? Min mening: Om dette er en mann, så liker jeg det absolutt ikke. Da MÅ jakke og/eller eventuell annen overdel være lang nok til å dekke det området. Om det er en kvinne, så er jeg med på de fleste kommentarene her. Bor også i tights i perioder, men jeg jobber ikke, så går ikke lenger enn på butikken med det antrekket. Det er vel ingen menn som går med bluse. Anonymkode: 1102a...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #36 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): treningstighs er vel noe annet? Hvorfor i alle dager er det et problem at man også bruker dette på butikken og som fritidsantrekk? Anonymkode: 72a2a...142 Det er jo ikke noe problem, men det er akkurat like elegant som ei tykk strømpebukse eller annen stillongs. Som det jo er, treningsstillongs og ikke noe annet. Anonymkode: 0ae91...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 27. februar #37 Del Skrevet 27. februar Ryddet for spekulasjon, samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #38 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er jo ikke noe problem, men det er akkurat like elegant som ei tykk strømpebukse eller annen stillongs. Som det jo er, treningsstillongs og ikke noe annet. Anonymkode: 0ae91...51a Jeg synes det er et penere plagg en jeans (som jeg i alle fall ikke eier). Og i alle fall et penere plagg enn en joggebukse, som jeg ser mange i nå. Om jeg skal være elegant så velger jeg meg en etuikjole. Men det frister lite å gå med det hver dag. (godt voksen kvinne, her). Anonymkode: 72a2a...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. februar #39 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er vel ingen menn som går med bluse. Anonymkode: 1102a...1af Tja, men det er faktisk noen som KAN (sier ikke at du er en av dem) bruke ordet bluse om skjorte og omvendt, så jeg legger ikke så mye vekt på akkurat den ordbruken når man ikke identifiserer kjønn ellers i teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå