AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har en kollega som alltid, hver eneste dag går i en svart treningsthigts, bluse og blazer. Og jeg må si jeg undrer meg over om dette er en ny stil eller vanlig andre steder også? Er det bare jeg som synes dette er en litt merkelig kombinasjon? 🧐 Anonymkode: 9af8d...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det er ikke skinny dressbukse da, i et litt kjipt materiale? Anonymkode: 01a0f...369 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Har du noe med ossen kollega går kledd, så lenge kollega har rent og helt tøy. Anonymkode: f3781...635 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Er det typ tynn, stram tights so "viser alt"? Anonymkode: 12a86...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Det er ofte logo bak på leggen så jo det er treningsthigts fra f.eks. Nike osv. Nei jeg har ikke noe med det, men har du aldri undret deg over ting du ikke har noe med? Anonymkode: 9af8d...625 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en kollega som alltid, hver eneste dag går i en svart treningsthigts, bluse og blazer. Og jeg må si jeg undrer meg over om dette er en ny stil eller vanlig andre steder også? Er det bare jeg som synes dette er en litt merkelig kombinasjon? 🧐 Anonymkode: 9af8d...625 Viss du jobbar i barnehage eller liknande så kan jo det vere eit meget smart valg for jobb-antrekk. Kan bøye deg mykje uten å måtte "hipse" på buksa. Anonymkode: 5e669...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Vi jobber på kontor i kommunen 😂 Anonymkode: 9af8d...625 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Jeg er helt enig med TS i at det er en merkelig kombinasjon. Hadde selvsagt ikke sagt noe til vedkommende, for det er jo ikke noe som skader noen, men ingen kunne stoppet meg i å forundres over valget av klær. 😄 Endret 7 timer siden av Ullvott 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden USA på åttitallet roper og vil ha tilbake stilen sin!! 🤪 har hun skulderputer også? Anonymkode: 299b7...baa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal gå i treningstights utenom trening. Og denne komboen må jo se helt rart ut. Anonymkode: f4426...4a3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Ullvott skrev (Akkurat nå): Jeg er helt enig med TS i at det er en merkelig kombinasjon. Hadde selvsagt ikke sagt noe til vedkommende, for det er jo ikke noe som skader noen, men ingen kunne stoåået meg i å forundres over valget av klær. 😄 Takk 🙈 det er ikke noen ny trend jeg ikke har fått med meg eller noe? Kollega er vel ca 30 årene. Jeg er eldre. Som dere sikkert har skjønt 🙈 Anonymkode: 9af8d...625 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Høres litt merkelig ut med døvebukse og det andre.. Men folk må jo få gå i de klærne de selv vil Anonymkode: 0cf53...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): USA på åttitallet roper og vil ha tilbake stilen sin!! 🤪 har hun skulderputer også? Anonymkode: 299b7...baa Så det er en slags trend da? Som at noen går veldig likt kledd 90 tallet. Anonymkode: 9af8d...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres litt merkelig ut med døvebukse og det andre.. Men folk må jo få gå i de klærne de selv vil Anonymkode: 0cf53...48c Døvebukse?? 🤣 Anonymkode: 5e669...d4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Mye teams møter? Anonymkode: 4a31a...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Høres ut som hun har glemt å skifte ut korona-stilen. Bluse og shorts på teamsmøte var jo en klassiker. Måtte aldri reise seg under møtet. Anonymkode: 5da98...0e0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mye teams møter? Anonymkode: 4a31a...77f Nei.. vi er i åpent kontorlandskap Anonymkode: 9af8d...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Det høres jo ut som en komfortabel combo da. Har dere dresskode på jobb? I så fall kan det jo hende at det er det mest komfortable men allikevel innenfor dresskoden comboen hun vet 🤷🏼♀️ jeg har også hatt en periode hvor jeg har gått i mye tights, rett og slett fordi jeg gikk mye ned i vekt en periode, og alle andre bukser ble for store. I perioden med vektnedgang investerte jeg ikke i nye bukser som ikke passet etter et parr uker. Da var sorte treningstights et godt alternativ til det meste hvor jeg ikke måtte pynte meg. Anonymkode: 95163...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå