Coachshinny Skrevet 25. februar #21 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ble kanskje litt for full, å oppførte meg nok deretter, men jeg var bare i godt humør, danset mye, snakket mye ogsa blant annet hvor pen og snill jeg syns han var (men opplevde ikke at han syns det var noe kjipt egentlig, men jeg kan jo ha mistolket). Før jeg brått ble sliten og ville hjem, å han ville jo være med. Vi la oss og snakket litt om det før vi sovnet, men vi var jo begge ganske fulle. Jeg sendte en snap noen timer etter at han dro, med et bilde refererende til en on going joke vi har hatt, men fikk ikke noe svar. Anonymkode: 72146...6fb Skjønner, men sånn sett var han jo ikke noe bedre selv da, tenker nå jeg. Er dere unge eller litt eldre voksne? Jeg vil la det gå et par dager så du ikke fremstår som desperat, og sende han en ny melding. Hvis han da ikke «gidder» svare, tenker jeg han ikke er interessert. Hvordan var dere på meldinger å snap før denne hendelsen? Var han rask til å svare alltid, eller kunne det noen ganger ta litt tid før svar? Unnskyld, leste ikke første innlegget ditt nå, har dere møttes tidligere, eller var dette første date?
Coachshinny Skrevet 25. februar #22 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har jo skrevet at jeg ble litt for full, men var i godt humør, og var i typisk en pils for mye men fortsatt blid stemning, danset, pratet og fortalte han velvillig om hvor fin jeg syns han er. Før jeg så brått bestemte meg for at jeg måtte hjem fordi jeg var sliten, og da ville han være med meg hjem. Anonymkode: 72146...6fb Det er ikke noe unormalt her, syns du forteller veldig åpent og forståelig om hva som skjedde. Enig med en her, du har sendt han en melding på snap og da er det opp til han å svare, ikke stress med å sende flere meldinger nå.
AnonymBruker Skrevet 25. februar #23 Skrevet 25. februar Ikke akkurat sikkert han syntes det var veldig attraktivt med en dame som blir for full. Dere snakket sammen der og da, men svarer han ikke på snap og du ikke har hørt noe så hadde jeg latt det ligge. Greit dere var fulle begge to, gir jo ikke akkurat noe greit inntrykk da. Høres ut som umoden oppførsel Anonymkode: 27aeb...df8
AnonymBruker Skrevet 25. februar #24 Skrevet 25. februar Samme hva du skriver egentlig. Poenget er at du da får fred istedenfor å gå rundt å lure. Hvis han ikke svarer eller «så ikke meldingen før nå» Så trenger du ikke å skrive mer til han. Anonymkode: bd03e...8cd
AnonymBruker Skrevet 25. februar #25 Skrevet 25. februar Hvis du alt sendt en snap og han ikke svarer så sier jo det sitt. Anonymkode: bd03e...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #27 Skrevet 25. februar Coachshinny skrev (16 timer siden): Skjønner, men sånn sett var han jo ikke noe bedre selv da, tenker nå jeg. Er dere unge eller litt eldre voksne? Jeg vil la det gå et par dager så du ikke fremstår som desperat, og sende han en ny melding. Hvis han da ikke «gidder» svare, tenker jeg han ikke er interessert. Hvordan var dere på meldinger å snap før denne hendelsen? Var han rask til å svare alltid, eller kunne det noen ganger ta litt tid før svar? Unnskyld, leste ikke første innlegget ditt nå, har dere møttes tidligere, eller var dette første date? Vi er midt i tyve årene begge to, og glad i å være ute med venner og ha det gøy. Han jobber turnus så det har vært perioder tidligere også hvor det har gått litt tid før jeg har fått svar. men jeg har fått melding av han nå, som refererte til den samme interne spøken jeg sendte melding om på søndag. da kan jeg kanskje tolke det som at vi er good? Anonymkode: 72146...6fb
AnonymBruker Skrevet 25. februar #28 Skrevet 25. februar Coachshinny skrev (16 timer siden): Skjønner, men sånn sett var han jo ikke noe bedre selv da, tenker nå jeg. Er dere unge eller litt eldre voksne? Jeg vil la det gå et par dager så du ikke fremstår som desperat, og sende han en ny melding. Hvis han da ikke «gidder» svare, tenker jeg han ikke er interessert. Hvordan var dere på meldinger å snap før denne hendelsen? Var han rask til å svare alltid, eller kunne det noen ganger ta litt tid før svar? Unnskyld, leste ikke første innlegget ditt nå, har dere møttes tidligere, eller var dette første date? Det var første gang vi møttes, men for såvidt ingen date. Jeg var ute og han skulle ut med noen kompiser så da la vi opp til å møtes ute. Jeg hadde jo allerede da han kom tatt et parr drinker. Hadde nok ikke gjort det om det var et mer planlagt møte 😅 Anonymkode: 72146...6fb
AnonymBruker Skrevet 26. februar #29 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det var første gang vi møttes, men for såvidt ingen date. Jeg var ute og han skulle ut med noen kompiser så da la vi opp til å møtes ute. Jeg hadde jo allerede da han kom tatt et parr drinker. Hadde nok ikke gjort det om det var et mer planlagt møte 😅 Anonymkode: 72146...6fb Fikk denne fyren pult deg ? I såfall er han jo ferdig med deg. Anonymkode: f0a7c...a67
AnonymBruker Skrevet 26. februar #30 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi er midt i tyve årene begge to, og glad i å være ute med venner og ha det gøy. Han jobber turnus så det har vært perioder tidligere også hvor det har gått litt tid før jeg har fått svar. men jeg har fått melding av han nå, som refererte til den samme interne spøken jeg sendte melding om på søndag. da kan jeg kanskje tolke det som at vi er good? Anonymkode: 72146...6fb Han brukte flere dager på å svare, han er ikke veldig interessert, så hvis du er ute etter noe mer med han så blir du nok skuffet. Anonymkode: 96e1f...1d9
AnonymBruker Skrevet 26. februar #31 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi er midt i tyve årene begge to, og glad i å være ute med venner og ha det gøy. Han jobber turnus så det har vært perioder tidligere også hvor det har gått litt tid før jeg har fått svar. men jeg har fått melding av han nå, som refererte til den samme interne spøken jeg sendte melding om på søndag. da kan jeg kanskje tolke det som at vi er good? Anonymkode: 72146...6fb Tror dere er good😁 Anonymkode: aa3b4...dd0
AnonymBruker Skrevet 26. februar #32 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk denne fyren pult deg ? I såfall er han jo ferdig med deg. Anonymkode: f0a7c...a67 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han brukte flere dager på å svare, han er ikke veldig interessert, så hvis du er ute etter noe mer med han så blir du nok skuffet. Anonymkode: 96e1f...1d9 Nei, vi lå ikke. Han har vært på nattevakt siden søndag, så at det tar noen dager er hvert fall ikke noe jeg syns er så veldig rart, da jeg vet han stort sett sover om dagen, og er på jobb om natten. men han har sendt flere meldinger i dag, og spurt om vi skal møtes igjen på fredag. Anonymkode: 72146...6fb 4
Doolittle Skrevet 27. februar #33 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 22.16): Jeg ble kanskje litt for full, å oppførte meg nok deretter, men jeg var bare i godt humør, danset mye, snakket mye og sa blant annet hvor pen og snill jeg syns han var (men opplevde ikke at han syns det var noe kjipt egentlig, men jeg kan jo ha mistolket). Før jeg brått ble sliten og ville hjem, å han ville jo være med. Vi la oss og snakket litt om det før vi sovnet, men vi var jo begge ganske fulle. Jeg synes ikke det høres ut som om du har dumma deg ut. Du har vært deg selv og vist ham deg selv, og du har gitt ham komplimenter. Det er ikke å dumme seg ut, snarere tvert i mot. Send ham en melding du. Si at du hadde det hyggelig sammen med ham sist og spør om han har lyst til å møtes igjen. 1 2
Doolittle Skrevet 27. februar #34 Skrevet 27. februar Ja, der står det i forrige posten at han har sendt deg melding og spurt om dere skal treffes, ja. Sånn går det når man svarer før man har lest hele tråden. Takk for meeeeeg!
AnonymBruker Skrevet 27. februar #35 Skrevet 27. februar Doolittle skrev (10 timer siden): Jeg synes ikke det høres ut som om du har dumma deg ut. Du har vært deg selv og vist ham deg selv, og du har gitt ham komplimenter. Det er ikke å dumme seg ut, snarere tvert i mot. Send ham en melding du. Si at du hadde det hyggelig sammen med ham sist og spør om han har lyst til å møtes igjen. Takk, for det. Jeg var ikke helt forberedt på at vi skulle møtes den kvelden, og hadde derfor drukket litt før vi møttes. Følte i ettertid at jeg kanskje hadde dummet meg ut litt, siden jeg vanligvis ville vært edru og "ved mine fulle fem" første gang jeg møtte noen jeg har litt interesse for 😅 heldigvis snakker vi nå, og skal møtes igjen så jeg er ikke like bekymret lenger ❤️ Anonymkode: 72146...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #36 Skrevet 27. februar Godt det har ordnet seg! Man blir bekymret når man ikke hører noe, men alle har sitt å drive med og er ikke på tlf. hele tiden. Noen ganger kommer ting i veien og meldingen man har fått er glemt. Anonymkode: 0aab2...12c
AnonymBruker Skrevet 27. februar #37 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 6.01): Jeg har jo skrevet at jeg ble litt for full, men var i godt humør, og var i typisk en pils for mye men fortsatt blid stemning, danset, pratet og fortalte han velvillig om hvor fin jeg syns han er. Før jeg så brått bestemte meg for at jeg måtte hjem fordi jeg var sliten, og da ville han være med meg hjem. Anonymkode: 72146...6fb Hadde latt iniativet være opp til han nå. Hvis han tåler at du ble litt full (og glad) så hadde ikke jeg sett det som noe stort tap i den alderen dere er i. Var glad i å feste når jeg var yngre, og liker godt å ta en fest fremdeles, kjedelig å ikke kunne være litt brisen sammen Anonymkode: 6a0c9...6e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå