AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Farger er bare fint😊 Jeg gikk i en sjokkrosa/fuchsia kjole på jobb i dag, aldri fått så mange komplimenter noen gang før tror jeg🌺 Anonymkode: 24dc4...32a Men du hadde vel ikke knall grønt hår og prikkete strømpebukse, orange jakke, lilla sko, rød lue og regnbue skjerf også vel? Farger er fint- for seg og satt sammen pent . Anonymkode: 91b84...355 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #22 Del Skrevet 10 timer siden for fargerikt for hva? Anonymkode: 3e170...924 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden Du skal kle deg akkurat som du vil. Farger er nydelig. Du skal kjenne at du er deg i klærne, ikke en kopi av alle andre. Anonymkode: 3393a...554 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men du hadde vel ikke knall grønt hår og prikkete strømpebukse, orange jakke, lilla sko, rød lue og regnbue skjerf også vel? Farger er fint- for seg og satt sammen pent . Anonymkode: 91b84...355 Det hørtes kult ut, spør du meg Anonymkode: 3e170...924 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden Lurer litt på hvordan denne venninna di kler seg?🤔 Med mindre hun er typ Grace Kellys "stiltvilling" så burde hun vel sannsynligvis bare snurpe igjen smella si😏 Anonymkode: 8fc78...703 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden Ikke hør på dem. De er sikkert misunnelige. Anonymkode: 6f2c0...8d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden Kle deg i DINE farger det er finest. Etter at jeg fant min fargepalett kler jeg meg i mye flere farger. Jeg kler ikke svart og hvitt. Anonymkode: dae8d...8c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du hadde vel ikke knall grønt hår og prikkete strømpebukse, orange jakke, lilla sko, rød lue og regnbue skjerf også vel? Farger er fint- for seg og satt sammen pent . Anonymkode: 91b84...355 Nei, alt annet var sort😆 Ser hva du mener…:-) Anonymkode: 24dc4...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #29 Del Skrevet 9 timer siden Få se litt som et eksempel på h a du går i da. Du skal selvfølgelig få gå i det du ønsker uten å dømmes, men det er vanskelig for oss å se om det er de som er overkitiske eller om de forsøker å vise omsorg. Jeg går i en del farger selv. Før mye sterke farger, gul, blå, grønn, rød. Nå mer duse farger men likevel farger. Har en gul dressjakke, rosa kåpe, knall grønn genser, knall gul genser osv. Men jeg har oftest bare en farge på meg og blå eller svart, eller ton i ton sammen med fargen. Prøver å ikke ha på for mange farger på en gang. Det blir rotete. Syntes jeg da. Kan vi få se et eksempel på noe du liker? Anonymkode: 3701a...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden Jeg får selv ofte komplimenter fordi jeg bruker mye farger. Jeg hadde ikke orket å ha en slik venninne! Det er veldig frekt å blande seg inn i hvordan folk velger å kle seg. Hun mangler sosiale antenner og empati. Anonymkode: 9a7dd...743 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9 timer siden #31 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal selvfølgelig få gå i det du ønsker uten å dømmes, men det er vanskelig for oss å se om det er de som er overkitiske eller om de forsøker å vise omsorg. Hun skal kunne gå i hva hun vil uten å dømmes, men du vil se eksempler på hva hun vil gå i for å kunne bedømme om du er enig i venninnas bedømmelse...? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #32 Del Skrevet 9 timer siden Merkelig kommentar. Jeg har kolleger og venner som kler seg mer fargerikt enn meg - jeg er heller litt misunnelig på fargesansen de har, de ser alltid så freshe ut. Anonymkode: 1fede...7d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #33 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hun sa at det kunne bli litt mye og at jeg burde tone ned litt. Og at det var ikke bare hun som syntes det, flere hadde vist sag det. Nå bruker jeg ikke så mye farger som hun tydeligvis mener, men jeg bruker litt farger og syns at bare svart og grått blir litt kjedelig. Skal jeg virkelig kle meg i mindre farger fordi hun sier jeg bør det? At hun og andre vi kjenner har drevet og diskutert hvordan jeg kler meg er heller ikke hyggelig, vi er da ikke 14 år. Men jeg vet ikke om jeg bør si noe til henne om det. Anonymkode: f8c8c...18c Nei kjære vene, bruk det du vil. Farger er jo deg. Så neste gang noen sier sånt ril deg så vær heller litt stolt av det. Og si at ja jeg bruker litt farger, det er meg og det gjør meg glad. Anonymkode: 96315...34f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #34 Del Skrevet 9 timer siden FOR fargerikt? I en grå verden full av krig og elendighet? Hadde bare ledd av denne "venninnen". Jeg får energi av farger, så ingenting hadde fått meg til å kle meg i bare grått, svart og beige. Er det en dag jeg føler for en blå olabukse og svart genser med noe trykk på, så kan jeg love deg at sokkene er fargerike og "barnslige" 😅🥰 Anonymkode: 8c355...9c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #35 Del Skrevet 9 timer siden Daria skrev (3 minutter siden): Hun skal kunne gå i hva hun vil uten å dømmes, men du vil se eksempler på hva hun vil gå i for å kunne bedømme om du er enig i venninnas bedømmelse...? Det er forskjell på å dømme og å forsøke å gi omsorg/hjelp. Når flere i kretsen reagerer på klesstilen kan det jo være omsorg å gi beskjed om hvilken innvirkning det har på andre, i settinger som feks jobb, rundt unger osv. Det er ikke nødvendigvis å dømme andre å forsøke å gi et velmenende råd. Så blir det jo opp til TS om hun tåler hvilken reaksjon mange har på klærne eller ikke. For ukjente, de dømmer. Vennene dømmer nok ikke, men forsøker å gi råd. Det er en forskjell. Anonymkode: 3701a...b18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9 timer siden #36 Del Skrevet 9 timer siden Farger ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus85 Skrevet 9 timer siden #37 Del Skrevet 9 timer siden Jeg kler meg stort sett i kjedelige sort/hvitt/grått og jordtoner, og misunner virkelig dere som bruker masse farger 🥰 Gå kledd som du ønsker, og gi beng i alle andre 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #38 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er 47 år, og kler meg fargerikt. Elsker farger, og bruker aldri svart eller beige. Og jeg får komplimenter, og fra fremmede mennesker. Og jeg føler meg og mer glad i mine mest fargerike klær. Anonymkode: 06e6f...8a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #39 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er forskjell på å dømme og å forsøke å gi omsorg/hjelp. Når flere i kretsen reagerer på klesstilen kan det jo være omsorg å gi beskjed om hvilken innvirkning det har på andre, i settinger som feks jobb, rundt unger osv. Det er ikke nødvendigvis å dømme andre å forsøke å gi et velmenende råd. Så blir det jo opp til TS om hun tåler hvilken reaksjon mange har på klærne eller ikke. For ukjente, de dømmer. Vennene dømmer nok ikke, men forsøker å gi råd. Det er en forskjell. Anonymkode: 3701a...b18 Velmenende råd handler jo oftest mer om den som gir råd enn den som får rådet... Så lenge man ikke spør, type " hmm var litt skuffet over at jeg ikke gikk videre på det jobbintervjuet, lurer på om jeg bommet på kleskoden?" Eller ber om råd/tilbakemelding konkret. Så syns jeg det er fryktelig frekt å kommentere andre slik! Folk som i beste mening gir negative tilbakemeldinger om uvesentlige ting de syns venner bør endre... Det syns ikke jeg er gode venner. (Det er selvsagt noe annet hvis det feks gjelder skadelig adferd o.l) Anonymkode: 9c5c9...896 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9 timer siden #40 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er forskjell på å dømme og å forsøke å gi omsorg/hjelp. Når flere i kretsen reagerer på klesstilen kan det jo være omsorg å gi beskjed om hvilken innvirkning det har på andre, i settinger som feks jobb, rundt unger osv. Det er ikke nødvendigvis å dømme andre å forsøke å gi et velmenende råd. Så blir det jo opp til TS om hun tåler hvilken reaksjon mange har på klærne eller ikke. For ukjente, de dømmer. Vennene dømmer nok ikke, men forsøker å gi råd. Det er en forskjell. Anonymkode: 3701a...b18 Rundt unger? Er det noe man skal ha mye av rundt barn, så er det farger! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå