Gipetto Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei, min datter falt på armlenet på sofaen og slo underlivet sitt hardt mot den skarpeste kanten. Hyyylskrek av smerte, forståelig nok. Når hun skulle på do et par timer senere så vi at det var litt blod i underlivet (rundt urinrør, skjede og litt bakover). Hun sa det var vondt å tisse, men vi vet ikke helt om det faktisk var vondt eller om hun bare var redd det skulle være vondt. Akkurat nå sover hun, og hun har sittet både i bilstol og på vanlig tripptrappstol uten problem. Noen som har opplevd lignende? Burde vi ringt legevakt, eller se an til imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville sett an. Anonymkode: 189a7...ce8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Mener ikke å skremme deg her, men så du med egne øyne at hun slo seg? Om dette skjedde i barnehagen hadde jeg vært svært bekymret. Anonymkode: 940dc...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville sett det an. Basert kun på det lille utdraget du har skrevet. Du kjenner ditt barn bedre enn ett anonymt nettforum gjør. Om du vil ringe legevakten, hva tenker du at de sier? Er det akutt? Nei? Da kan det vente til i morgen. Anonymkode: 46dda...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå