Gå til innhold

Kan jeg ta med en stor ryggsekk til psykologen eller blir det rart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg overtenker sikkert litt nå, men jeg skal vekk i helgen og skal jeg rekke den første bussen etter timen min med psykologen så må jeg ta med meg ryggsekken min som jeg skal reise med til psykologen. Jeg bare lurer på: Sees det på som innafor å komme til timen med en stor ryggsekk eller burde jeg heller legge den igjen hjemme og ta en senere buss?

Anonymkode: 97b47...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100% normalt, og hvis du stresser med det kan du si to ord om at du er på reisefot 😊

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det innafor. Du har jo ett liv utenom psykologtimene dine. 

Anonymkode: 10caa...e63

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint. Du er garantert verken den første eller den siste som har hatt med seg en stor sekk eller andre reiseeffekter inn til timen. Hvorfor skulle det egentlig være noe problem? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gjort det mange ganger. Til og med kommet pyntet fordi jeg skal rett videre i en bursdag 😂

Det er ingenting å tenke på..

Anonymkode: 717f5...856

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det går helt fint! Bare å si at du skal ut og reise og ikke rekker hjem først etter timen.

God tur! :)

Anonymkode: a185e...a01

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går helt fint! Ikke overtenkt, si det heller som det er om du føler du må redegjøre for hvorfor du har sekken med.

Anonymkode: a1894...fa5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hva du er redd for at skal kunne skje.. 

Anonymkode: 099e1...adf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ullvott skrev (4 minutter siden):

Det går helt fint. Du er garantert verken den første eller den siste som har hatt med seg en stor sekk eller andre reiseeffekter inn til timen. Hvorfor skulle det egentlig være noe problem? 

Jeg tror vel egentlig ikke det ville vært ett problem sånn egentlig, bare redd psykologen skal tenke at det er rart.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt med en kommode til fastlegen en gang. Jeg kjøpte den på Finn og hentet den like ved legekontoret, og fordi jeg ikke har bil så måtte jeg bære den med meg inn på legekontoret.  

Anonymkode: dc3f4...0e2

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg overtenker sikkert litt nå, men jeg skal vekk i helgen og skal jeg rekke den første bussen etter timen min med psykologen så må jeg ta med meg ryggsekken min som jeg skal reise med til psykologen. Jeg bare lurer på: Sees det på som innafor å komme til timen med en stor ryggsekk eller burde jeg heller legge den igjen hjemme og ta en senere buss?

Ja, nå overtenker du veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber som optiker og opplever stadig vekk at folk kommer med store kofferter, sekker eller fullt av handleposer, tar med store elsykler inn i butikken, har med hunder (en eller flere, oppdratt eller ikke), babyer (noen få som sover resten "pleier å sove på denne tiden, men ikke i dag" osv osv. Jeg bryr meg ikke og syns det er helt greit at de planlegger resten av dagen også. Kan aldri tenke meg at en psykolog tenker på en annen måte. 

Anonymkode: 451fb...ebc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har hatt med en kommode til fastlegen en gang. Jeg kjøpte den på Finn og hentet den like ved legekontoret, og fordi jeg ikke har bil så måtte jeg bære den med meg inn på legekontoret.  

Nå måtte jeg fnise litt. Jeg tror ts helt fin kan ta med sekken sin. :ler:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å ta med og eventuelt si du skal rett til flyplassen/togstasjonen/whatever passende etter timen om du syntes det er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du kan ta opp med psykologen hvor mye du har overtenkt det jeg, inkludert skrive ett innlegg på ett anonymt nettforum.

Det er DER det ligger en jobb for deg. Tenk å tilogmed vurdere å ta en senere buss og hele pakka, BARE FORDI DU TROR PSYKOLOGEN (som jobber trossalt med psykisk ustabile folk hele tiden) synes DU er den rare fordi du tar med deg en stor tursekk på timen.

Anonymkode: 50aea...05b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tror vel egentlig ikke det ville vært ett problem sånn egentlig, bare redd psykologen skal tenke at det er rart.

Det er uansett ikke noe farlig om psykologen tenker at det er rart at du har med en ryggsekk. Da tenker hen "så rart at pasienten hadde med seg ryggsekk" og så skjer det ingenting mer enn det.

Anonymkode: a1661...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud 😂  dette var gøy, no lo eg 😂

Anonymkode: 501d8...515

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fantastisk! 😁

jeg har hatt med ryggsekk til psykolog mange ganger siden jeg har time før jobb og psykologen er på vei til kontoret. Har ryggsekk de gangene jeg tar bussen istedenfor å kjøre selv. 

Etter to år viste det seg at psykologen ikke har fått med seg at jeg har hatt med sekk før. Som jo er helt uproblematisk, men det sier noe om at de ikke tenker over om du har ryggsekk eller andre ting med deg i timen. De er der for å jobbe med deg og det du trenger hjelp til. 

Anonymkode: dc807...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plassere ryggsekken ved siden av deg ved stolen, og så sier du med en alvorlig mine at du har hørt at så mange har med seg en tung bør til psykologen.

Så følger du med på reaksjonen. :)

Anonymkode: c2364...a46

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...