Gå til innhold

Gjøre det slutt med barnefar for andre gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Er det noen her som har blitt sammen igjen med barnefar, for så å finne ut at det faktisk ikke går ? Altså å la barna gå igjennom et brudd igjen ?

Vi har vært gift i mange år, og skilte oss for et par år siden. Vi har vært litt av og på uten å si noe til barna i frykt for at det skulle skjære seg, men vi har vært fast bestemt på å ordne opp, og vi greide det. 

Men nå sitter jeg og angrer og dette er helt forferdelig for jeg vil ikke at barna skal gå igjennom dette igjen. 

Føler meg som et så forferdelig menneske, jeg prøver så hardt jeg kan å være lykkelig men jeg får det ikke til. 

Er på andre uka nå...

Anonymkode: 7b96f...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du er på andre uken med anger nå? Hvor lenge har barna visst om dette nå da? To uker med litt dårlige følelser er ingenting, her må du jo jobbe hardere for å få det til, er min tanke. 

Anonymkode: 59575...bef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lenge har dere vært sammen igjen, og hvor lenge har barna visst at dere har vært sammen igjen?

Anonymkode: fd1dc...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen igjen, og hvor lenge har barna visst at dere har vært sammen igjen?

Anonymkode: fd1dc...e50

To uker totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du er på andre uken med anger nå? Hvor lenge har barna visst om dette nå da? To uker med litt dårlige følelser er ingenting, her må du jo jobbe hardere for å få det til, er min tanke. 

Anonymkode: 59575...bef

Hva om det ikke går, er det ikke bedre at det avsluttes nå enn senere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...