AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei. Er det noen her som har blitt sammen igjen med barnefar, for så å finne ut at det faktisk ikke går ? Altså å la barna gå igjennom et brudd igjen ? Vi har vært gift i mange år, og skilte oss for et par år siden. Vi har vært litt av og på uten å si noe til barna i frykt for at det skulle skjære seg, men vi har vært fast bestemt på å ordne opp, og vi greide det. Men nå sitter jeg og angrer og dette er helt forferdelig for jeg vil ikke at barna skal gå igjennom dette igjen. Føler meg som et så forferdelig menneske, jeg prøver så hardt jeg kan å være lykkelig men jeg får det ikke til. Er på andre uka nå... Anonymkode: 7b96f...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Opp Anonymkode: 7b96f...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Du er på andre uken med anger nå? Hvor lenge har barna visst om dette nå da? To uker med litt dårlige følelser er ingenting, her må du jo jobbe hardere for å få det til, er min tanke. Anonymkode: 59575...bef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hvor lenge har dere vært sammen igjen, og hvor lenge har barna visst at dere har vært sammen igjen? Anonymkode: fd1dc...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen igjen, og hvor lenge har barna visst at dere har vært sammen igjen? Anonymkode: fd1dc...e50 To uker totalt. Anonymkode: 7b96f...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du er på andre uken med anger nå? Hvor lenge har barna visst om dette nå da? To uker med litt dårlige følelser er ingenting, her må du jo jobbe hardere for å få det til, er min tanke. Anonymkode: 59575...bef Hva om det ikke går, er det ikke bedre at det avsluttes nå enn senere ? Anonymkode: 7b96f...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå