AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Skrevet 24. februar Ønsker ish sånn kjøkken fra IKEA. Hva kan prisen bli tror dere? Vi monterer selv, men inkl altså hvitevarer+ vi vil ha integrert komfyr med integrert vifte fra IKEA. Også bare kjøkkenøy, samt det 1.bilde Anonymkode: 2ff69...86b
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Skrevet 24. februar Ikke veldig vanskelig å regne ut ca-pris selv, alle priser på de forskjellige skapene og frontene står jo på siden til ikea. Det er bare å summere selv, så kommer innredning i tillegg (ligger priser på det også). Anonymkode: 624d7...d80 6 1
Anonym21345 Skrevet 24. februar #3 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke veldig vanskelig å regne ut ca-pris selv, alle priser på de forskjellige skapene og frontene står jo på siden til ikea. Det er bare å summere selv, så kommer innredning i tillegg (ligger priser på det også). Anonymkode: 624d7...d80 Kan du hjelpe meg og regne?❤️
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar Bruk kjøkkenplanleggeren. Det tegner du kjøkkenet ditt, setter inn de hvitevarene du vil ha, også får du prisen Anonymkode: 0f501...ef8 10 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Skrevet 24. februar Tipper ca 150 000 kroner, men det avhenger jo selvsagt helt på hva slags hvitevarer du velger og hva som er inni skap/skuffer. I tillegg kommer rørlegger/elektriker Anonymkode: 16a1e...45a 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #6 Skrevet 24. februar Bare å tegne opp på siden til ikea det så regner den ut for deg. Anonymkode: 09cf1...436 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Skrevet 24. februar Anonym21345 skrev (20 minutter siden): Kan du hjelpe meg og regne?❤️ Du skriver opp alt du skal ha, så er det å finne frem kalkulatoren og plusse alt sammen, no big deal. Det vanskelige er å få med alt. Kjøkkenplanleggeren på på ikea-siden kan også hjelpe deg. Anonymkode: 624d7...d80 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Skrevet 24. februar Har lignende kjøkken, samme fronter, det ble ca 130 000, inkl komfyr, ventiltor (ikke i benkeplaten), oppvaskemaskin, vask og integrert mikro. Anonymkode: 5003f...07e
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Skrevet 24. februar Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 2
Anonym21345 Skrevet 24. februar #10 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 Folk skriver at dem er fornøyd med IKEA?
Anonym21345 Skrevet 24. februar #11 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 Okei😍fra hvor?
Anonym21345 Skrevet 24. februar #12 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har lignende kjøkken, samme fronter, det ble ca 130 000, inkl komfyr, ventiltor (ikke i benkeplaten), oppvaskemaskin, vask og integrert mikro. Anonymkode: 5003f...07e Fra hvor?😍
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 Stort sett enig i hvitevarene men selve kjøkkenet er veldig greit å sette sammen og funker fint. Men greit å ha litt erfaring og verktøy for å få det fint. Anonymkode: 36cc8...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #14 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 IKEA kjøkken er da enkelt å montere selv. Med mindre enn en har tommelen midt i hånda. Ikke er det en kjempejobb heller. Anonymkode: ee40a...f97 1
SPOCA Skrevet 24. februar #15 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 De dyreste hvitevarene er fra Electrolux, og er veldig gode. Jeg har selv pusset opp tre kjøkken fra Ikea. Derimot ville jeg ikke valgt det billigste, som er Whirlpool. Men, de dyreste hvitevarene er veldig gode de, og jeg har vært veldig fornøyd med mine. Sist gang var de utsolgte på Ikea for kjøleskap og fryseskap, og jeg kjøpte identiske varer via Electrolux (de hadde bare annet varenummer, hvilket ikke er uvanlig, det er gjerne for å unngå prissammenligning). 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #16 Skrevet 24. februar Vi kjøpte leiligheten vår med IKEA-kjøkken. Det var helt nytt i 2013, og vi kjøpte i noen år senere. Før 2020 hadde alle hvitevarene gått i stykker og nå begynner frontene å ramle av. Vi er veldig forsiktige folk, så her er kvaliteten lav. Anonymkode: 0ea59...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #17 Skrevet 24. februar SPOCA skrev (13 minutter siden): De dyreste hvitevarene er fra Electrolux, og er veldig gode. Jeg har selv pusset opp tre kjøkken fra Ikea. Derimot ville jeg ikke valgt det billigste, som er Whirlpool. Men, de dyreste hvitevarene er veldig gode de, og jeg har vært veldig fornøyd med mine. Sist gang var de utsolgte på Ikea for kjøleskap og fryseskap, og jeg kjøpte identiske varer via Electrolux (de hadde bare annet varenummer, hvilket ikke er uvanlig, det er gjerne for å unngå prissammenligning). Forrige gang (par år siden) jeg handlet Ikea kjøkken var dyreste fra Siemens. Og det funker veldig fint. Anonymkode: 36cc8...c9c
AnonymBruker Skrevet 24. februar #18 Skrevet 24. februar Fordi du ikke gidder å gjøre jobben: en plass mellom 130k til 400k Anonymkode: 242b6...34f 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #19 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke kjøp hvitevarene fra IKEA. Bare piss. Kjøkkenet også forsåvidt. Vil du virkelig montere selv?? Du kommer til å få en kjempe jobb og mye feil som du må vente evigheter på å få rettet opp…… hadde styrt langt unna. Og aldri aldri aldri valgt å montere det selv! Anonymkode: d1b7d...796 Enig om kjøkken fra ikea. Men å montere kjøkken selv, så lenge det er montert rør og avløp der det skal være- det er da ingen sak! Ingen jeg kjenner, utenom de som er eldre eller med ti tommeltotter betaler et gjeng ufaglærte fra IKEA til å montere et kjøkken. Det er ganske grei skuring å montere kjøkken. Nettopp derfor er de som jobber med montering, kun opplært i bedrift. Er ingen utdanning eller sertifisering for å bli «kjøkkenmontør». Anonymkode: dfac6...965
AnonymBruker Skrevet 25. februar #20 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tipper ca 150 000 kroner, men det avhenger jo selvsagt helt på hva slags hvitevarer du velger og hva som er inni skap/skuffer. I tillegg kommer rørlegger/elektriker Anonymkode: 16a1e...45a Så lenge ts skal fornye kjøkkeninnredningen så trenger hun da ikke rørlegger eller elektriker. Det er kun ved bygging av nytt kjøkken, eller endringer på hvor vask osv skal monteres opp. Dersom hun velger å ha vask og komfyr ect. hvor det opprinnelig står, er det ikke behov. Man trenger ikke være rørlegger for å koble på en kran eller et eksisterende avløpsrør. Anonymkode: dfac6...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå