AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Vurderer å benytte meg av betalingsutsettelse av reise fra reisebyrå (betales inn hele sum til sommeren..) Hvilket reisebyrå har de gunstigste og beste betingelsene? Det er et hav å velge i, ticketkort, Wallay, Klarna via Apollo, Tui, Nazar kortet etc. Noen som har lest seg litt opp på de forskjellige kreditt utlånerne og hvem som kan være best å velge, eller er de stort sett like i fordeler her? Anonymkode: c1079...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Først og fremst burde du finne en reiseoperatør som tilbyr noe du faktisk har lyst til å gjøre i sommer. Hvilket selskap som gir best kredittordning burde være rimelig underordnet når det kommer til valg av ferie... Hvorfor var du i XX-land i ferien da? Jo, du skjønner, det var her jeg fikk flest bonuspoeng på Trumfkortet mitt.,.. Var ferien bra? Nei, dritkjedelig. Men fikk mange Trumfpoeng da! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar newman01 skrev (3 timer siden): Først og fremst burde du finne en reiseoperatør som tilbyr noe du faktisk har lyst til å gjøre i sommer. Hvilket selskap som gir best kredittordning burde være rimelig underordnet når det kommer til valg av ferie... Hvorfor var du i XX-land i ferien da? Jo, du skjønner, det var her jeg fikk flest bonuspoeng på Trumfkortet mitt.,.. Var ferien bra? Nei, dritkjedelig. Men fikk mange Trumfpoeng da! Det går igjen flere av de samme reisemålene som er aktuelle, så det har ikke så stor betydning.. Anonymkode: c1079...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar Trodde de fleste charterselskapene krevde at man betalte inn 10-20% ved bestilling, og resterende noen uker før avreise. Var ihvertfall slik da jeg reiste charter for rundt 5 år siden. Hvilke betingelser er det egentlig du tenker på? Minst mulig gebyrer? Om det er masse gebyrer burde du betale nå. Har du ikke råd nå er det kanskje et perfekt tidspunkt å tenke at en slik ferie kanskje blir litt for dyr ift. budsjett og oppsparte midler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar Jeg bestilte med Ving i fjor, betalte depositum etter noen uker (etter avbestillingsfristen) og så hele summen 1 måned før avreise tror jeg. Kostet ikke noe ekstra og det var ikke noe styr med det. Anonymkode: aba6e...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Del Skrevet 25. februar Jeg reiste med Ving i fjor, depositum måtte betales innen en uke. De har også delbetaling, slik at en kan betale inn litt etter litt. Eller betale hele summen før forfall. Anonymkode: 7bbcc...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå