AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Skrevet 24. februar Hvilket område er best for barn? Hvilke av områdene har best "rykte" av disse to? Anonymkode: 7f9d2...b3a
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Skrevet 24. februar Kan du SLUTTE med disse trådene dine…. Anonymkode: 3c582...68d 1
Fru Uperfekt Skrevet 24. februar #3 Skrevet 24. februar Hva med å slutte med disse trådene? Alle stedene har sine pro og con. Forøvrig kan du lese statistikkene som er lagt ut på nettet 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar Jeg har ikke skrevet sånn tråd før Anonymkode: 7f9d2...b3a
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvilket område er best for barn? Hvilke av områdene har best "rykte" av disse to? Anonymkode: 7f9d2...b3a Er du ikke riktig vel bevart? Anonymkode: 0af3c...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er du ikke riktig vel bevart? Anonymkode: 0af3c...5cd Eg lurer fordi eg ønsker å kjøpe i et av disse områdene Anonymkode: 7f9d2...b3a
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Skrevet 25. februar Det har fint lite å si. Alle steder i Bergen har fordeler og ulemper. Rykter man eventuelt hører, henger igjen fra svært gammelt av. Vi lever i 2025, Bergen er en fin by uansett hvor. Vi lever i Norge , som er svært trygt sammenliknet med andre land, uansett hvor man bor. Og klarer man kapre noe som er nært sentrum, er man heldig i dagens marked. Begge plassene du nevner er imidlertid helt fine. La leiligheten/boligen heller avgjøre hvor du havner. Anonymkode: b8974...921 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #8 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det har fint lite å si. Alle steder i Bergen har fordeler og ulemper. Rykter man eventuelt hører, henger igjen fra svært gammelt av. Vi lever i 2025, Bergen er en fin by uansett hvor. Vi lever i Norge , som er svært trygt sammenliknet med andre land, uansett hvor man bor. Og klarer man kapre noe som er nært sentrum, er man heldig i dagens marked. Begge plassene du nevner er imidlertid helt fine. La leiligheten/boligen heller avgjøre hvor du havner. Anonymkode: b8974...921 Takk for godt svar. Eg har ikke hørt rykter om noen av plassene, det er derfor eg spør. Eg er ikke fra Bergen, men fra nærliggende kommune. Anonymkode: 7f9d2...b3a
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for godt svar. Eg har ikke hørt rykter om noen av plassene, det er derfor eg spør. Eg er ikke fra Bergen, men fra nærliggende kommune. Anonymkode: 7f9d2...b3a Hvor ligger så denne mystiske nærliggende kommunen, siden du ikke har hørt ryktene? Odda? Anonymkode: 6ab80...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå