Gaia Skrevet 7 timer siden #81 Del Skrevet 7 timer siden Hulderen skrev (På 24.2.2025 den 20.58): Jeg ser noen nevnte Colgate. Den tannkremen må ut. Solidox er vel britisk, jeg får gå for den. Hva med norske Jordan tannkrem? Beyond the Scoop skrev (21 timer siden): Oss kvinner i mellom, always er et amerikansk eid selskap. Via protector and gamble. Libresse er svensk. Libresse er også bedre enn Always. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 6 timer siden #82 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Gaia skrev (1 time siden): Hva med norske Jordan tannkrem? Libresse er også bedre enn Always. Nå trenger vi den tråden om det der bindet på Europris, fra Finland eller noe? 😂 Jeg syns nå denne tråden er spennende. Leit at så mange er negative fordi "du kan ikke boikotte alt". Neivel? Men man kan boikotte noe, og kanskje mye. Og kanskje noen kan boikotte en ting og noen andre noe annet. Syns det er interessant å se så mye som er USA basert, og se alternativet! Plutselig er det produkter som får komme i søkelyset igjen. (Det var ikke til deg Gaia! bare generelt til surpomper) Endret 6 timer siden av miniomelett 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 4 timer siden #83 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Skjønner ikke poenget med å boikotte varer fra USA. Synes dette går alt for langt. Hvis du virkelig vi boikotte det som er fra USA, så er det nok mye å boikotte. Ikke minst sosiale medier, Netflix osv. Du kan søke på Google alt som er fra USA. Jeg skal i hvert fall ikke boikotte noe som helst. Fortsetter som før og lar ikke noe politikk i USA påvirke meg. Jeg har til og med tesla som bil og veldig fornøyd med bilen. Telefonen min er en iPhone. Endret 4 timer siden av GlitrendeSjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå