VetAlt Skrevet søndag kl 17:32 #161 Del Skrevet søndag kl 17:32 Urwa skrev (12 minutter siden): Hadde nok med å boikotte varer fra Israel. Nå må jeg boikotte varer fra Usa også. Det er Israels land! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet søndag kl 18:00 #162 Del Skrevet søndag kl 18:00 Wise skrev (17 timer siden): Men du kjører Tesla? 🤔 Velg heller Android eller Porsche eller Skoda, Europa har faktisk alternativene. Jeg har verken halspist eple, Tesla eller Kirby, har Android da selv om det eies av Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet i går, 07:22 #163 Del Skrevet i går, 07:22 Gidder ikke stresse med å boikotte noe. Da må man boikotte så jævla mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 14 timer siden #164 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Maleficenta skrev (10 timer siden): Gidder ikke stresse med å boikotte noe. Da må man boikotte så jævla mye. Man kan veldig lett starte med litt. Alle monner drar. Om du kjøpte iphone for 4 år siden så trenger du ikke kaste den i søpla. Kjøp for eksempel Grans Cola istedet for Coca Cola. Om alle tenker "nei orker ikke for det er så mye" så forandrer vi aldri noenting. Men om svært mange bytter ut 1-2 ting eller flere, så er det klart det merkes på salgstall. Endret 14 timer siden av miniomelett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14 timer siden #165 Del Skrevet 14 timer siden Wise skrev (På 2.3.2025 den 1.19): Du er søt da. 🪿 Det finnes faktisk mobiler som ikke er Iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 14 timer siden #166 Del Skrevet 14 timer siden Urwa skrev (På 2.3.2025 den 18.19): Hadde nok med å boikotte varer fra Israel. Nå må jeg boikotte varer fra Usa også. Hvorfor kun de to landene med all elendigheten som finnes i verden? I alle fall et fellestrekk med Iran og Houthiene. Iran som kaller USA for store satan og Israel for lille satan, mens Houthiene i kampropet sitt forbanner USA, Israel og jøder. Riktignok et annet virkemiddel med boikott, men tror jeg ville vært betenkt over å ha en felles fiende med radikale islamister. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11 timer siden #167 Del Skrevet 11 timer siden LeveMannen skrev (På 25.2.2025 den 5.30): Du kan jo begynne med å skru av internet permanent. Det er jo helt og holdent en amerikansk oppfinnelse. Feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 7 timer siden #168 Del Skrevet 7 timer siden En del type klær, Levis, Nike. Musikkinstrumenter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 6 timer siden #169 Del Skrevet 6 timer siden Hulderen skrev (På 24.2.2025 den 18.00): Jeg vet at mange nå vil selge Teslaen sin eller la være å kjøpe Tesla neste gang de bytter bil. Det har ingen påvirkning på meg, siden jeg aldri har ønsket meg en Tesla. Men jeg ønsker ikke støtte USA, så jeg prøver å finne ut hvilke varer jeg kan ka være å kjøpe. Jeg kutter ut Pepsi cola, Sprite og Coca cola. Min neste mobiltlf blir ikke en iPhone. Jeg kommer til å gå over til PC og droppe Mac. Men hva mer er det vi bruker som er fra USA? Kom gjerne med forslag! Dette er for dumt. Tror du det vil virke om du dropper å kjøpe cola ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 6 timer siden #170 Del Skrevet 6 timer siden Hulderen skrev (På 24.2.2025 den 18.00): Jeg vet at mange nå vil selge Teslaen sin eller la være å kjøpe Tesla neste gang de bytter bil. Det har ingen påvirkning på meg, siden jeg aldri har ønsket meg en Tesla. Men jeg ønsker ikke støtte USA, så jeg prøver å finne ut hvilke varer jeg kan ka være å kjøpe. Jeg kutter ut Pepsi cola, Sprite og Coca cola. Min neste mobiltlf blir ikke en iPhone. Jeg kommer til å gå over til PC og droppe Mac. Men hva mer er det vi bruker som er fra USA? Kom gjerne med forslag! Dette er for dumt. Tror du det vil virke om du dropper å kjøpe cola ? Dropp å se Amerikanske filmer, høre på Amerikansk musikk ..vil du gjøre det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 1 time siden #171 Del Skrevet 1 time siden siesta skrev (5 timer siden): Dette er for dumt. Tror du det vil virke om du dropper å kjøpe cola ? Dropp å se Amerikanske filmer, høre på Amerikansk musikk ..vil du gjøre det ? Hva er det du ikke forstår at ikke skal "virke" ? Det er ingen som tror det blir fred på jord fordi 2 KG brukere ikke kjøper cola. Poenget er å få salgstallene til å gå ned på amerikanske varer, nettopp ved å ikke kjøpe de...jeg går ut ifra at du forstår hvordan kjøp og salg fungerer. Når amerikanske varer plutselig får et lite knekk, selv om det er et ørelite ett, så begynner investorer og aksjeeiere å røre på seg og tenker at oi nå er aksjene til denne varen lite verdt, de kommer kanskje til å stupe mer. Og børsen har stor makt i USA (og alle andre land). Jeg skjønner ikke at det sitter så mange negative her og skoffer og akker og peker nese og hoverer med "tror dere at der hjelper haha!???!!!!" Hvis mange nok dropper noen varer, ja da selges selvsagt færre varer? Det er grunnleggende matematikk og økonomi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå