VetAlt Skrevet i går, 17:32 #161 Del Skrevet i går, 17:32 Urwa skrev (12 minutter siden): Hadde nok med å boikotte varer fra Israel. Nå må jeg boikotte varer fra Usa også. Det er Israels land! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet i går, 18:00 #162 Del Skrevet i går, 18:00 Wise skrev (17 timer siden): Men du kjører Tesla? 🤔 Velg heller Android eller Porsche eller Skoda, Europa har faktisk alternativene. Jeg har verken halspist eple, Tesla eller Kirby, har Android da selv om det eies av Google. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11 timer siden #163 Del Skrevet 11 timer siden Gidder ikke stresse med å boikotte noe. Da må man boikotte så jævla mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 44 minutter siden #164 Del Skrevet 44 minutter siden (endret) Maleficenta skrev (10 timer siden): Gidder ikke stresse med å boikotte noe. Da må man boikotte så jævla mye. Man kan veldig lett starte med litt. Alle monner drar. Om du kjøpte iphone for 4 år siden så trenger du ikke kaste den i søpla. Kjøp for eksempel Grans Cola istedet for Coca Cola. Om alle tenker "nei orker ikke for det er så mye" så forandrer vi aldri noenting. Men om svært mange bytter ut 1-2 ting eller flere, så er det klart det merkes på salgstall. Endret 43 minutter siden av miniomelett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30 minutter siden #165 Del Skrevet 30 minutter siden Wise skrev (På 2.3.2025 den 1.19): Du er søt da. 🪿 Det finnes faktisk mobiler som ikke er Iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svava Skrevet 23 minutter siden #166 Del Skrevet 23 minutter siden Urwa skrev (På 2.3.2025 den 18.19): Hadde nok med å boikotte varer fra Israel. Nå må jeg boikotte varer fra Usa også. Hvorfor kun de to landene med all elendigheten som finnes i verden? I alle fall et fellestrekk med Iran og Houthiene. Iran som kaller USA for store satan og Israel for lille satan, mens Houthiene i kampropet sitt forbanner USA, Israel og jøder. Riktignok et annet virkemiddel med boikott, men tror jeg ville vært betenkt over å ha en felles fiende med radikale islamister. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå