AnonymBruker Skrevet 25. februar #21 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var da triste greier? Anonymkode: ef82e...a6f Det kan man godt si, men jeg er bare en realist. Anonymkode: 5bb4b...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #22 Del Skrevet 25. februar Merket forskjell på min mann først da han tippet 40 år. Ingen stor endring, og han hadde selv benektet noen som helst endring uansett om han fikk kniven på strupen. Det har det uansett vært, men på ingen måte problematisk. Tidligere kunne han hatt sex hver dag og flere ganger daglig. Nå er også sex et overskuddsfenomen for ham (alltid vært det for meg), og han er godt for med sex ca tre ganger i uka. Tidligere skjedde det ikke at jeg måtte avstå fra å ta initiativ, uansett hvor trøytt han var, nå må jeg ta litt hensyn til at han er sliten. Dette er absolutt ikke noe problem. Anonymkode: 90dc9...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #23 Del Skrevet 25. februar På ingen måte, den har bare blitt sterkere. Anonymkode: 9687b...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #24 Del Skrevet 25. februar Ja men jeg tror det er mer pga livssituasjon siden det var i den perioden jeg fikk mine 2 barn. Mistet da faktisk helt sexlysten. Har enda ikke fått den tilbake (33) men satser på det går seg til når bare blir litt større Anonymkode: 6cdd8...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #25 Del Skrevet 25. februar Absolutt fra ca 30 års alder. Kanskje et par år senere. Egentlig bare gått nedover siste 10 årene 😊 Anonymkode: 96f81...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå