AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden ? Anonymkode: a55e4...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden *mann Anonymkode: a55e4...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Nei Anonymkode: 9b874...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Nei, men nå i slutten av 30-årene har den det. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ? Anonymkode: a55e4...338 Nei. Men har lar meg ikke lenger styre av kuken i like stor grad. Jeg har større glede av sex i dag enn noengang. M50+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Ikke i det hele tatt. Men de fleste i den alderen går jo inn i langvarige forhold, hvor det er veldig vanlig at hverdagen kommer etter noen år, og at man ikke er like nyforelsket lenger. Mange opplever også nattevåk, krevende jobber og mye husarbeid hjemme i fht når de var 22 år, single, bodde på en liten hybel og hadde 8 timer fritid hver eneste dag. Anonymkode: 39f80...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Jeg er kvinne på 43. Jeg synes lysten var noe redusert i starten til midten av 30-årene, men så har den bare gått oppover. Tryggere på seg selv, mannen bedre, sexen bedre osv. Anonymkode: ec0b0...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #8 Del Skrevet 53 minutter siden Nei. Fortsatt høy lyst 😎🍆 M42 Anonymkode: fd5b3...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå