AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar ? Anonymkode: a55e4...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Del Skrevet 24. februar *mann Anonymkode: a55e4...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar Nei Anonymkode: 9b874...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Nei, men nå i slutten av 30-årene har den det. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ? Anonymkode: a55e4...338 Nei. Men har lar meg ikke lenger styre av kuken i like stor grad. Jeg har større glede av sex i dag enn noengang. M50+ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar Ikke i det hele tatt. Men de fleste i den alderen går jo inn i langvarige forhold, hvor det er veldig vanlig at hverdagen kommer etter noen år, og at man ikke er like nyforelsket lenger. Mange opplever også nattevåk, krevende jobber og mye husarbeid hjemme i fht når de var 22 år, single, bodde på en liten hybel og hadde 8 timer fritid hver eneste dag. Anonymkode: 39f80...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Del Skrevet 24. februar Jeg er kvinne på 43. Jeg synes lysten var noe redusert i starten til midten av 30-årene, men så har den bare gått oppover. Tryggere på seg selv, mannen bedre, sexen bedre osv. Anonymkode: ec0b0...7c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Del Skrevet 24. februar Nei. Fortsatt høy lyst 😎🍆 M42 Anonymkode: fd5b3...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. februar #9 Del Skrevet 25. februar Jeg har sjeldent opplevd at sexlysten har blitt svekket i nevneverdig grad. Kun en gang, og det var ved et samlivsbrudd. Tvert imot. Sexlysten har aldri vært så høy som den er nå 🫣. K 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #10 Del Skrevet 25. februar Nei, den blir bare større.. Anonymkode: 2ef8c...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 25. februar #11 Del Skrevet 25. februar Er snart i slutten av 50-årene og har fortsatt både lyst og evne i behold. Forskjellen fra nå og da jeg var i 20-årene er at nå dominerer det øverste hodet dagliglivet, og det er faktisk nok blod i kroppen til å forsyne begge hodene, samtidig 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 25. februar #12 Del Skrevet 25. februar Nei jeg opplevde ikke det. Det skal sies at jeg levde temmelig sexløst fram mot 25årsalderen, (utrolig for enkelte, som f.eks. meg, hvordan det å gå fra studier, gjennom vikariater og så til fast arbeid med god inntekt kan øke attraktiviteten - så ikke fortell meg at det materielle ikke har noe å si) så slik sett har jeg et litt sviktende grunnlag for å uttale meg om hvordan man egentlig ligger an med lyst og evne før 25 år. Her spurtes det imidlertid om hva som skjer fra 25 til 33, og jeg hadde ikke noe innrykk av å nå noe toppunkt med påfølgende avdabbing eller at det sakte gikk ad undas, en langsom glideflukt mot erotisk konkurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #13 Del Skrevet 25. februar Nei. Har ikke merka noe etter at den ekstreme lysten fra tenårene forsvant. Etter det har den vært veldig jevn, og nå er jeg 37. Har sexlyst daglig, men ikke hatt sex siden 2018 og tror ikke det kommer til å skje igjen. Anonymkode: 5bb4b...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 25. februar #14 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): ? Anonymkode: a55e4...338 jeg merket ikke det og er en del eldre. har like mye lyst, mer en det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #15 Del Skrevet 25. februar Få deg gode vaner. Nok søvn, trening og godt kosthold. Mange har surfet på ungdommeligheten frem til 30-årene og har ikke innsett at de må legge inn en innsats for at kroppen og hodet skal fungere optimalt. Anonymkode: aea6b...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #16 Del Skrevet 25. februar Ikke mye. Veldig lenge siden jeg orket fire ganger om dagen. Holder med to. Mann 61 år. Anonymkode: 7b678...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #17 Del Skrevet 25. februar Ja, kanskje ikke for alle men sikkert for mange. Selv er jeg 26 år og sexlysten eksisterer ikke lengre. Vært i forhold i 7 år, samboere i snart 4 år. De siste tre månedene har vi nok ca hatt sex 1 gang hver andre uke, gjør det bare for hans del. Skulle gjerne hatt det 2 ganger i uka, tror det er bra for forholdet. Men hverdagen gir meg null glede, bare må-gjøre greier samt att jeg bor på et sted jeg ikke trives. Tror det er flere enn meg som går igjennom det samme i denne alderen. Anonymkode: b3315...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #18 Del Skrevet 25. februar M 44. Fremdeles lyst og evne til å ha sex hver dag. Blir som regel annenhver da kona ikke er like ivrig som meg. Skulle gjerne hatt to stykker som ville annenhver dag så jeg kunne bytte på Anonymkode: ac2fe...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #19 Del Skrevet 25. februar Nei. M47. Evnen til å holde på hele natta har dog gått ned. Og/eller jeg har en partner som ikke er «der». Anonymkode: 3b224...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #20 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Har ikke merka noe etter at den ekstreme lysten fra tenårene forsvant. Etter det har den vært veldig jevn, og nå er jeg 37. Har sexlyst daglig, men ikke hatt sex siden 2018 og tror ikke det kommer til å skje igjen. Anonymkode: 5bb4b...38a Det var da triste greier? Anonymkode: ef82e...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå