AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan var mulighetene den gang? Var det lettere å komme inn enn det er nå? Anonymkode: 3f6bd...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Nei, det var minst like vanskelig, mange tok opp fag på Bjørknes. Ihvertfall for ca 30 år siden. Anonymkode: 4e312...644 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Russ i 1993. Jeg vet i alle fall at mange tok opp igjen fag - ikke bare til medisinstudiet heller. På min skole var et karaktersnitt på over 5 sjeldent og over 5,5 oppsiktsvekkende, men jeg antar det var færre studieplasser, for jeg husker det ble ansett som meget vanskelig å komme inn den gangen også. Anonymkode: 40345...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var russ i 1992. Folk tok opp fag på egen hånd og her i Bergen var vel Bergen Private Gymnas etablert noen år tidligere. Anonymkode: 4a57b...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Bjørknes fantes, mange tok opp fag der. Anonymkode: f2aee...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var russ i 1992. Folk tok opp fag på egen hånd og her i Bergen var vel Bergen Private Gymnas etablert noen år tidligere. Anonymkode: 4a57b...257 Og nei, det var ikke lett å komme inn da heller. Mange studerte medisin og odontologi i Tyskland. Anonymkode: 4a57b...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvordan var mulighetene den gang? Var det lettere å komme inn enn det er nå? Anonymkode: 3f6bd...a22 Det var færre private gymnas den gang; bare Bjørknes. Mange gikk der, men det var dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Ja...til og med Prinsesse Märtha Louise gikk på Bjørknes 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Det var flere privatgymnas før også ja…. og de var ikke utelukkende for de som ville studere medisin 😅 Anonymkode: 971e9...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå