Gå til innhold

Er Hoka sko billigere i Spania enn i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg Hoka Clifton sko, men synes det er dyrt å betale 2000 på Sport 1, og størrelsen min er aldri på tilbud.

En venn skal til Spania og lurte på å spørre han om å kjøpe for meg hvis det er billigere å kjøpe sko der?

Anonymkode: a2235...a57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kursen er så dårlig at det er neppe mye å spare.

Og betales det med kort er det gjerne et påslag på kanskje 2% som banken skal ha også.

Anonymkode: 76c6a...688

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Clifton 10 kommer i april så blir nok rimelig å kjøpe 9 da. 

Anonymkode: e6b2f...541

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 7c6e5...3d6

AnonymBruker
Skrevet

Det er så og si ingenting som er billigere i utlandet lenger. Uavhengig av kursen også. Konkurransen mellom butikker som selger merkevarer er veldig stor i Norge, prisene gjenspeiler dette.

Anonymkode: acb55...99e

• Nyttig 1
Skrevet

Er du seriøs? Dette med å shoppe på ferie er vel temmelig harry og utdatert. Feriedøgnene eller ferietimene i utlandet er temmelig dyrt, og det har blitt dyrere som følge av kronesvekkelsen. Dersom du ikke kjøper varen hjemme eller på nett så bør du ikke plage venner på ferie med slikt. Det er ikke greit å bruke en halv feriedag for at man selv eller en venn skal spare 250 kroner. Det er enklere og bedre å kjøpe varer på nett og heller nyte hver time av ferien. Jeg hadde svart et klart NEI på en slik henvendelse. Jeg hadde heller ofret en time av en tilfeldig kveld hjemme for å vaske bilen din for å spare et tilsvarende beløp. Ferietid er veldig verdifull tid.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 16.43):

Ønsker meg Hoka Clifton sko, men synes det er dyrt å betale 2000 på Sport 1, og størrelsen min er aldri på tilbud.

En venn skal til Spania og lurte på å spørre han om å kjøpe for meg hvis det er billigere å kjøpe sko der?

Ville meldt meg på nyhetsbrev fra framsport.no - de sender ut rabattkode på diverse Hoka-modeller ganske jevnlig ! Da er det som regel 20% 🙂 

Anonymkode: 6ec7a...05c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Evt 15% på første kjøp ser jeg at de har når man melder seg på

Anonymkode: 6ec7a...05c

AnonymBruker
Skrevet

Medlemstilbud på Sport1 på en del ulike farger, 1499 kroner.

Anonymkode: 42db5...dcf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 16.43):

Du kan til og med oppleve at det blir dyrere.

Anonymkode: 65188...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...