AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvor lenge gjorde dere det? De er jo rådyre, har vanlige folk virkelig råd til de? Anonymkode: ea7e7...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Gikk på de i 3 måneder ca.. tålte de dårlig (masse bivirkninger) og jeg kjente ikke noe forskjell selv på full dose i lenger tid. Gikk over til kun afipran sammen med zofran (bytter på de nå i uke 24 når det trengs som av og på). De har åpnet for frikort, men med betingelser (må ha gått på de i en vis periode sammenhengende). Anonymkode: 219b2...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gikk på de i 3 måneder ca.. tålte de dårlig (masse bivirkninger) og jeg kjente ikke noe forskjell selv på full dose i lenger tid. Gikk over til kun afipran sammen med zofran (bytter på de nå i uke 24 når det trengs som av og på). De har åpnet for frikort, men med betingelser (må ha gått på de i en vis periode sammenhengende). Anonymkode: 219b2...34f Meg igjen.. Dyre som faen ja, spesielt på full dose. Er uføre så det var ikke veldig gøy. Måtte i tillegg ta afipranen og zofran full dose på de også, så ble svindyrt! Fikk zofran på blå resept til slutt. Kunne sikkert søkt om afipran også da jeg har en diagnose hvor den blir brukt som behandling, men det har jeg ikke sjekket ut. Valgte derfor å kutte xonvea da jeg ikke følte det var verken verdt det med pris og virkning (+bivirkninger). Anonymkode: 219b2...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå