AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Skrevet 24. februar Hvor lenge gjorde dere det? De er jo rådyre, har vanlige folk virkelig råd til de? Anonymkode: ea7e7...c45
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Skrevet 24. februar Gikk på de i 3 måneder ca.. tålte de dårlig (masse bivirkninger) og jeg kjente ikke noe forskjell selv på full dose i lenger tid. Gikk over til kun afipran sammen med zofran (bytter på de nå i uke 24 når det trengs som av og på). De har åpnet for frikort, men med betingelser (må ha gått på de i en vis periode sammenhengende). Anonymkode: 219b2...34f 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gikk på de i 3 måneder ca.. tålte de dårlig (masse bivirkninger) og jeg kjente ikke noe forskjell selv på full dose i lenger tid. Gikk over til kun afipran sammen med zofran (bytter på de nå i uke 24 når det trengs som av og på). De har åpnet for frikort, men med betingelser (må ha gått på de i en vis periode sammenhengende). Anonymkode: 219b2...34f Meg igjen.. Dyre som faen ja, spesielt på full dose. Er uføre så det var ikke veldig gøy. Måtte i tillegg ta afipranen og zofran full dose på de også, så ble svindyrt! Fikk zofran på blå resept til slutt. Kunne sikkert søkt om afipran også da jeg har en diagnose hvor den blir brukt som behandling, men det har jeg ikke sjekket ut. Valgte derfor å kutte xonvea da jeg ikke følte det var verken verdt det med pris og virkning (+bivirkninger). Anonymkode: 219b2...34f 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar Sykehuset søkte blå resept for meg og jeg fikk det. Men de hadde ingen effekt på meg, så gikk ikke på de mer enn 3 uker før jeg prøvde noe nytt. Anonymkode: 7577a...195
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar Gikk på de til hjertet stoppet i uke 10. Skal ikke bruke ved neste svangerskap Anonymkode: 5638a...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Gikk på de til hjertet stoppet i uke 10. Skal ikke bruke ved neste svangerskap Anonymkode: 5638a...7f2 Har nok ingen sammenheng, er samme virkestoff som i Postafen og b vitamin bare. Lave doser Anonymkode: ea7e7...c45
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor lenge gjorde dere det? De er jo rådyre, har vanlige folk virkelig råd til de? Anonymkode: ea7e7...c45 Jeg gikk på de i halvannen måned. Man sparer jo endel på at matbudsjettet gjerne er ikke-eksisterende når man har behov for det. Anonymkode: 1f9c8...b07
anonymLala Skrevet 25. februar #8 Skrevet 25. februar Fikk bivirkninger av det så fikk aldri brukt opp første pakken. Ville betalt ti ganger originalpris om det hadde hatt god effekt…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9 Skrevet 25. februar De funka for meg. Tok ikke vekk kvalmen men jeg unngikk å kaste opp annenhver time. Så effekten var at jeg klarte å beholde mer mat i magen. Uansett 4 jævlige måneder. Anonymkode: e2752...a66
AnonymBruker Skrevet 25. februar #10 Skrevet 25. februar anonymLala skrev (1 time siden): Fikk bivirkninger av det så fikk aldri brukt opp første pakken. Ville betalt ti ganger originalpris om det hadde hatt god effekt… Hvilken bivirkninger er værre enn denne kvalmen?😅 Anonymkode: ea7e7...c45
AnonymBruker Skrevet 25. februar #11 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvor lenge gjorde dere det? De er jo rådyre, har vanlige folk virkelig råd til de? Anonymkode: ea7e7...c45 Vanlige folk har råd til å bruke 24-48 kr dagen, ja 😅 Anonymkode: 0b23c...d1f
anonymLala Skrevet 25. februar #12 Skrevet 25. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken bivirkninger er værre enn denne kvalmen?😅 Anonymkode: ea7e7...c45 Enda mer kvalme, og suicidale tanker. Var på det mørkeste da jeg tok det, og det forsvant da jeg byttet til afipran. Var da i uke 6 ca. Ble på noen måter værre i uke 9 og 10, men taklet det bedre. Endret 25. februar av anonymLala
AnonymBruker Skrevet 25. februar #13 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vanlige folk har råd til å bruke 24-48 kr dagen, ja 😅 Anonymkode: 0b23c...d1f Jeg måtte gått på full dose og da koster det rett i underkant av 3.000 kr pr måned. Var ekstremt kvalm hele svangerskapet, skulle jeg brukt 24.000 på dette??? Anonymkode: ea7e7...c45
AnonymBruker Skrevet 25. februar #14 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg måtte gått på full dose og da koster det rett i underkant av 3.000 kr pr måned. Var ekstremt kvalm hele svangerskapet, skulle jeg brukt 24.000 på dette??? Anonymkode: ea7e7...c45 Ja, skjønner ikke hvorfor det er så problematisk? Anonymkode: 0b23c...d1f
AnonymBruker Skrevet 25. februar #15 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg måtte gått på full dose og da koster det rett i underkant av 3.000 kr pr måned. Var ekstremt kvalm hele svangerskapet, skulle jeg brukt 24.000 på dette??? Anonymkode: ea7e7...c45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, skjønner ikke hvorfor det er så problematisk? Anonymkode: 0b23c...d1f Full dose er fire tabletter daglig, noe som koster 1455 kr måneden, ikke 3000. Anonymkode: 0b23c...d1f
AnonymBruker Skrevet 25. februar #16 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har nok ingen sammenheng, er samme virkestoff som i Postafen og b vitamin bare. Lave doser Anonymkode: ea7e7...c45 Masse andre stoffer i det som ikke er bra. Det merker man når man går på de, en del bivirkninger. Les på pakken. Samt Postafen skal man heller ikke ta hvis det ikke er høyest nødvendig. Jeg tror det er en sammenheng og skal ikke bruke igjen. Anonymkode: 5638a...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå