AnonymBruker Skrevet 26. februar #21 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 9.21): Ja, det blir jo ofte sånn. Men tar du kontakt uten å få svar? Anonymkode: 6e52f...77c Jeg får svar etter noen dager. Ts Anonymkode: 916bd...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #22 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg får svar etter noen dager. Ts Anonymkode: 916bd...7f2 Det opplegget der hadde jeg ikke orka ta. Det virker som det er mer styr enn glede for deg. En FF som svarer etter mange dager? Det er mulig at dere er enige om at det skal holdes kun til sex. Men når jeg har FF så vil jeg ha litt hyppig kontakt, flørting og være litt prioritert av vedkommende. Ellers blir det ikke lystbetont for meg. Hadde droppa hele fyren før jeg hadde blitt hekta på han. Anonymkode: ea0ee...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #23 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 15.54): Jeg har et ff forhold gående med en kjekk og hyggelig kar som er 15 år yngre enn meg. Vet ikke om det med alderen har noe å si i denne sammenheng, men opplyser om det dersom det er relevant. Vi har i perioder mye kontakt og møtes ca en til to ganger hver mnd. Innimellom treff kan han være stille før han plutselig tar kontakt og vi møtes. Dette passer meg egentlig fint og det er fantastisk når vi møtes. Når han får disse stille periodene som han har nå lurer jeg på om han ønsker at jeg tar kontakt eller om han vil være i fred. Jeg vil ikke virke masete og melder heller litt sjeldent enn ofte. Hva tenker dere, burde jeg melde han snart? Vi har ikke hatt kontakt på over en uke og lå sammen for tre uker siden. Tror dere han ønsker kontakt eller ikke? Håper andre i liknende situasjon kan svare hva dere hadde ønsket i en slik situasjon. k50 Anonymkode: 916bd...7f2 Jeg hadde løst dette enkelt. Hadde spurt han. Anonymkode: 7bdb4...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #24 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg får svar etter noen dager. Ts Anonymkode: 916bd...7f2 Aha, da er jeg med, svarte over. Hvis du er fornøyd med det du får, la det bare være sånn og ikke tenk så mye. Anonymkode: 7bdb4...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #25 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 15.54): Jeg har et ff forhold gående med en kjekk og hyggelig kar som er 15 år yngre enn meg. Vet ikke om det med alderen har noe å si i denne sammenheng, men opplyser om det dersom det er relevant. Vi har i perioder mye kontakt og møtes ca en til to ganger hver mnd. Innimellom treff kan han være stille før han plutselig tar kontakt og vi møtes. Dette passer meg egentlig fint og det er fantastisk når vi møtes. Når han får disse stille periodene som han har nå lurer jeg på om han ønsker at jeg tar kontakt eller om han vil være i fred. Jeg vil ikke virke masete og melder heller litt sjeldent enn ofte. Hva tenker dere, burde jeg melde han snart? Vi har ikke hatt kontakt på over en uke og lå sammen for tre uker siden. Tror dere han ønsker kontakt eller ikke? Håper andre i liknende situasjon kan svare hva dere hadde ønsket i en slik situasjon. k50 Anonymkode: 916bd...7f2 Dette høres skikkelig usexy ut, at for ham er du bare noe han tømmer seg i når han er i det humøret. Jeg hadde ikke orka dette, helt enveis ordning Anonymkode: f51a5...762 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #26 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette høres skikkelig usexy ut, at for ham er du bare noe han tømmer seg i når han er i det humøret. Jeg hadde ikke orka dette, helt enveis ordning Anonymkode: f51a5...762 Regner med at hun har glede av det også.... Jeg er ikke noe for å ha en FF, men hver sin smak. De blir plutselig borte når de får seg kjæreste. Anonymkode: 45865...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #27 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette høres skikkelig usexy ut, at for ham er du bare noe han tømmer seg i når han er i det humøret. Jeg hadde ikke orka dette, helt enveis ordning Anonymkode: f51a5...762 Det er jo liksom det hele konseptet FF er basert på. Her synes det som at TS ønsker noe mer. Det høres litt ubalansert ut med tanke på hva TS egentlig ønsker. Men han i andre enden forholder seg jo bare til konseptet. TS har heller ikke gitt uttrykk for sine ønsker om eventuell mer kontakt per tekst e.l, tilsynelatende. Siden han bruker noen dager på å svare er nok TS for han kun en funksjon for å lette på trykket innimellom. Egen erfaring er at man kan gå litt lei av ligging over tid med en FF. På en annen side så bygger man jo opp mer spenning og lyst jo mer tid det går mellom hver gang. Anonymkode: 72d3f...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #28 Del Skrevet 27. februar Jeg tenker du bør stille deg spørsmålet, hva DU vil? Om du har lyst å ha mer kontakt så ta initiativ til det selv. Om han ikke ønsker det, synest du er masete eller hva er, så er det to valg. Enten tilpasse deg hva han vil, eller finne en annen. Ser det er mange meninger om hva en "ff" er og hvor mye kontakt osv. Jeg mener det er veldig rart, finnes ikke noe regel for det, er opp til dere. Anonymkode: a3030...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå