Gå til innhold

Litt usikker på om jeg bør ta kontakt eller la ham være i fred…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har et ff forhold gående med en kjekk og hyggelig kar som er 15 år yngre enn meg. Vet ikke om det med alderen har noe å si i denne sammenheng, men opplyser om det dersom det er relevant.

Vi har i perioder mye kontakt og møtes ca en til to ganger hver mnd. Innimellom treff kan han være stille før han plutselig tar kontakt og vi møtes. Dette passer meg egentlig fint og det er fantastisk når vi møtes.

Når han får disse stille periodene som han har nå lurer jeg på om han ønsker at jeg tar kontakt eller om han vil være i fred. Jeg vil ikke virke masete og melder heller litt sjeldent enn ofte. 
Hva tenker dere, burde jeg melde han snart? Vi har ikke hatt kontakt på over en uke og lå sammen for tre uker siden. Tror dere han ønsker kontakt eller ikke? Håper andre i liknende situasjon kan svare hva dere hadde ønsket i en slik situasjon.

k50

Anonymkode: 916bd...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Unge folk er aktive folk. Du er nok langt nede på prioriteringslista i detdaglige.

Jeg hadde ikke tatt kontakt med mindre det var spørsmål om sex.

Anonymkode: 57dd1...d6c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje han venter ivrig på at du skal ta kontakt. Kanskje han tenker på helt andre ting og er travelt opptatt. Umulig for oss å vite, om han har sterke følelser for deg eller ikke. Det er vel til syvende sist dette som teller. Her må du bruke intuisjonen og logikken fremfor sommerfuglene i magen, så tror jeg du finner mye bedre svar enn noen av oss her inne kan gi deg. Se bort fra aldersforskjellen, dere er voksne begge to.

Anonymkode: 93e03...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som om.avtalen er bootycall-basert, og at dere begge er fornøyd med det? Da virker det ikke nødvendigvis så naturlig å ha så mye kontakt utenom disse bootycallene. Eller er det et ønske om noe mer?

Anonymkode: d2ed6...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer ikke så mye på om han ønsker kontakt, men hvorfor du gjør det. Dersom dere begge er tilfreds med å møtes for sex, ville jeg tatt kontakt for sex og intet annet.

Dersom dere har god kontakt i perioder, men lite ellers ville jeg tatt en prat om hvorfor disse bølgedalene og kommet frem til en løsning.

Jeg har både relasjoner av utelukkende fysisk art, og andre nærere. Det er ingen fasit på hvordan man gjør det.

Når jeg vil ha sex, sier jeg det på lik linje med dem....

Anonymkode: 6e52f...77c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det høres jo ut som om.avtalen er bootycall-basert, og at dere begge er fornøyd med det? Da virker det ikke nødvendigvis så naturlig å ha så mye kontakt utenom disse bootycallene. Eller er det et ønske om noe mer?

Anonymkode: d2ed6...630

Det er bootycall-basert ja og det er vi enige om at fungerer bra for oss begge. Tror ingen av oss ønsker noe mer, men lurer bare på hvorfor det blir så stille i perioder… heldigvis vet jeg at han våkner til liv igjen😊ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et ff-forhold. Hvis du vil knulle, tar du selvfølgelig kontakt. Ikke vær så redd.

Anonymkode: 9e7fe...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg lurer ikke så mye på om han ønsker kontakt, men hvorfor du gjør det. Dersom dere begge er tilfreds med å møtes for sex, ville jeg tatt kontakt for sex og intet annet.

Dersom dere har god kontakt i perioder, men lite ellers ville jeg tatt en prat om hvorfor disse bølgedalene og kommet frem til en løsning.

Jeg har både relasjoner av utelukkende fysisk art, og andre nærere. Det er ingen fasit på hvordan man gjør det.

Når jeg vil ha sex, sier jeg det på lik linje med dem....

Anonymkode: 6e52f...77c

Jeg tror det for min del handler om at vi hadde mer kontakt innimellom treffene da vi begynte å treffes for sex. Tror jeg savner det litt.

Kanskje handler det om at han er trygg på at vi har etablert en grei ff relasjon og at han ikke stresser med å måtte holde meg varm? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det at han har annet å gjøre og andre å treffe. 

Anonymkode: 275c6...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...