AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg slette samboeren hva han følte for meg. Han svarte at han føler tilknytning. Ble litt skuffet. Det er jo ikke det samme som å elske. Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: db82b...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Tilknytning ja, spennende ordbruk Men helt seriøst, mange menn klarer ikke uttrykke seg om følelser, synes nå dette var et godt forslag til å føle noe i det minste. Vi damer lærer "i love u" fra før vi kan snakke norsk omtrent, mens gutta driver med andre ting. De legger ikke merke til detaljene i romantiske komedier og tror det er noe de skal leve opp til, slik vi tenker de skal. Jeg har en mann jeg vet elsker mer, vi har vært sammen i 15 år, gift i 10. På vår 11. bryllupsdag i år sa han for første gang at "det er derfor jeg elsker deg", sånn av seg selv, I en helt ekte setning. Ingen fare, jeg tror han, så absolutt 100%. Men la oss si at det tok 15 år da. Vet ikke hvorfor, men er ikke de ordene som faller seg så veldig naturlig for ham akkurat. Kanskje ikke for meg heller, jeg har ikke det store behovet for å si annet enn når det stormer og jeg må minne han om det for å være sikker på at han ikke tror noe annet. Men hvordan DU vil reagere kommer an på hva DU trenger. Men trenger du å høre at han bruker andre ord, må du si det til han, og ikke satse på at han gjetter det selv. Eventuelt vurdere å se på handlinger, stemning, og kroppsspråk mer enn hvilke ord han finner eller ikke. Noen sier "jeg elsker deg" som det siste før de går ut for å ligge med noen andre. Så helt ærlig, HVA man sier spiller så mye mindre rolle enn hva man gjør. Anonymkode: b5086...42e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor spurte du hva han føler for deg? Viser han med handling at han IKKE gjør det? Anonymkode: 1a4ed...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor spurte du hva han føler for deg? Viser han med handling at han IKKE gjør det? Anonymkode: 1a4ed...050 Blant annet fordi et år tidligere hadde han sagt at han ikke var forelsket i meg og aldri hadde vært det. Anonymkode: db82b...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Han er bekvem med deg på samme måte som en gammel lenestol. Det er det han sier. Anonymkode: 533a2...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Jeg er en robot. Jeg føler tilknytning. Hvem lærte ham å snakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blant annet fordi et år tidligere hadde han sagt athan ikke var forelsket i meg og aldri hadde vært det. Anonymkode: db82b...feb Hvorfor gjorde du det ikke slutt da? Anonymkode: 9114c...99b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Har har noen ganger vært forelsket i noen? Anonymkode: ac922...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå