AnonymBruker Skrevet 25. februar #61 Del Skrevet 25. februar Underbemanning, for mange oppgaver og kolleger fra helvete (jeg har opptil flere). Anonymkode: a4c2c...52e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #62 Del Skrevet 25. februar Renholder på hotell - Svært dårlige/overbelastende stillinger som ødelegger rygg. - Mange tunge løft, skyving, flytting og draing av mange kilo hele dagen - Ikke AC/luft, så om sommeren er det gjerne 28+ - 30+ der vi holder på, og på vinteren gjerne minusgrader eller max 8 grader. - For lite ansatte/for stor arbeidsmengde, så vi må løpe som gale hele dagen, man skal gjerne ha arbeidskraften til 2-3 personer. Også mye tvungen overtid, så man er gjerne på jobb i 10-12 timer med 1 matpause bare, og man må helst yte 200% gjennom hele skiftet for å bli ferdig. Hadde man planer etter jobb, må det bare utgå, okke som. Anonymkode: 455e2...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 25. februar #63 Del Skrevet 25. februar (endret) Jeg valgte jobben bl.a. fordi det var kort reiseveg (25 min med bil), men de har nå fjernet parkeringsplassene ved jobben, og det koster meg da penger å parkere på betalt parkering (ikke mye penger), og reising til/fra tar meg ca 30 min mer hver dag. Jeg vet dette ikke er veldig mye, men det demotiverer meg en del, og da får jeg ikke sett de gode kollegaene jeg har så ofte som jeg gjerne skulle ønsket. Generelt mye å gjøre - det er egentlig aldri lengre tid der man kan settes eg ned fordi man føler man er à jour. Mange oppgaver der jeg prøver å gjøre alt riktig, men ofte er det ikke tid fordi ting har vært gjort på en måte der man har klistret plaster på plaster. Når jeg kommer til oppgaven så tar ting mye lengre tid enn antatt fordi et helt nytt system må lages, ting må utredes, rettes opp. Jeg liker å lage systemer, men misliker det når jeg selv ikke har tid og er den som selv bare må henge på "enda et plaster". I tillegg trenger jeg ofte hjelp av andre, og folk har veldig lite tid, så det er mye "gå rundt og mase" for å få ting gjort, selv om hjelper jeg trenger er veldig liten. Føler noen ganger at jobben er 70% å være "profesjonell masekopp". Lønna er ikke så god, men så lenge jeg har mat, klær, hus, så overlever jeg selv om jeg ikke har de flotteste tingene. Endret 25. februar av katties Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #64 Del Skrevet 25. februar Jeg sliter med åpent kontorlandskap. Jeg jobber i barnevernet, og synes det er uforsvarlig at vi skal sitte og journalføre etter samtaler med foreldre eller barn, mens vi sitter og blir forstyrra av kollegaer rundt. Noen klarer å stenge lydene ute for å konsentrere seg, men jeg mister fokus og husker knapt hva som ble snakket om. Har oftere og oftere begynt å booke møterommene lengre enn jeg trenger, for å journalføre der. (Som egentlig ikke er greit, fordi vi har få møterom). Ellers er det ansvaret, og det emosjonelle arbeidet. Man møter mennesker i ulike situasjoner, ofte har de det vanskelig. Som representant for barnevernet møter de meg med en innebygd skepsis, og jeg må jobbe ekstra hardt for å opparbeide tillit og en relasjon til de. Ofte har jeg behov for å ventilere etterpå, men det er sjelden mulighet til det fordi vi alle er opptatt med egne saker, og få har kapasitet til å låne øret til en sliten kollega. Anonymkode: 39eb6...328 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #65 Del Skrevet 25. februar Jeg er autist, og det som gjør meg utslitt er - åpent landskap, med masse sanseinntrykk, lyder, lukter, skarpt lys, kontant bli observert - nevrotypisk kommunikasjon - vagt, helt nødvendig å "lese mellom linjene" i stedet for å bare være konkret og spesifikk - uskrevne regler og sosiale koder - uforutsigbarhet - møter settes og flyttes på kort varsel, ingen agenda, ikke noe møterom booket o.l - konstant måtte maskere og passe på eget kroppsspråk, undertrykke behov for stimming osv Anonymkode: c187a...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #66 Del Skrevet 25. februar Absolutt ingenting, ekstremt behagelig jobb som utvikler Før jobbet jeg med fysisk arbeid, holdte på å skade meg og stresset var ekstremt med flere tidsfrister per dag Anonymkode: bd4fe...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå