AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har datet en mann i litt over 1 måned nå, vi møttes over datingappen Happn veldig spontant. Jeg har aldri møtt noen gjennom en datingapp, men kjemien vår over melding klaffet så bra at jeg spontant dro å møtte han. Alt gikk veldig bra, han er veldig morsom og jeg ler hele tiden. Etter det første møtet, hang vi sammen hele tiden. Jeg ligger over hos han nesten hele tiden, og vi har nettopp tilbringet 5 dager i strekk sammen. Men jeg klarer ikke å finne ut om det jeg føler er forelskelse. Liksom, jeg føler meg sikkelig forelsket i noen øyeblikk, men plutselig i det neste øyeblikket er han bare sikkelig irriterende og jeg føler meg ikke særlig forelsket. Men selv da vil jeg alltid være med han. Han behandler meg virkelig som en prinsesse, han betaler for ALT vi gjør sammen og skjemmer meg virkelig bort, jeg har aldri opplevd dette før, og ble behandlet forferdelig i et tidligere forhold. Han har fine verdier, respekt for alle rundt seg, er veldig morsom, spiller 1.div i fotball (aka en bra jobb og gode rutiner), eier et eget hus (han har god stabilitet i livet sitt), sexen er god, og vi har alltid noe å snakke om. Men jeg føler at det ikke klaffer helt for meg på den fysiske delen. Jeg hater å innrømme det, men jeg er veldig opptatt av utseende, og det er nok pga mine egne usikkerheter, noe jeg må jobbe med. Men han er den første jeg har vært med som har en såkalt "dad bod", og jeg klarer ikke å syns dette er fint (skammer meg veldig over dette). I mitt tidligere forhold, som var mitt første ordentlige forhold, følte jeg meg stormforelsket med engang, men som sagt var det et forferdelig forhold og jeg følte meg absolutt ikke trygg. Men med han her er det så annerledes: Jeg vet at han liker meg veldig godt, og jeg liker jo han veldig godt NOEN GANGER, imens andre ganger ikke like mye, og jeg følte meg ikke stormforelsket som jeg har gjort i tidligere forhold. Men jeg føler meg veldig trygg og godt ivaretatt sammen med han. Det har jo bare gått 1 måned, så kan forelskelsen komme 100% senere? Eller venter jeg for ingenting? Er det slemt av meg å fortsette en romantisk relasjon når jeg til tider føler meg usikker? Jeg klarer liksom ikke å se for meg å gi slipp på han heller. Jeg er så forvirret!? Hva syns dere jeg skal gjøre? 😔 Anonymkode: 79009...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Herlighet, det har bare gått en måned! Gi det tid før du konkluderer. Følelser kan absolutt oppstå etterhvert! Anonymkode: 3b37a...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har datet en mann i litt over 1 måned nå, vi møttes over datingappen Happn veldig spontant. Jeg har aldri møtt noen gjennom en datingapp, men kjemien vår over melding klaffet så bra at jeg spontant dro å møtte han. Alt gikk veldig bra, han er veldig morsom og jeg ler hele tiden. Etter det første møtet, hang vi sammen hele tiden. Jeg ligger over hos han nesten hele tiden, og vi har nettopp tilbringet 5 dager i strekk sammen. Men jeg klarer ikke å finne ut om det jeg føler er forelskelse. Liksom, jeg føler meg sikkelig forelsket i noen øyeblikk, men plutselig i det neste øyeblikket er han bare sikkelig irriterende og jeg føler meg ikke særlig forelsket. Men selv da vil jeg alltid være med han. Han behandler meg virkelig som en prinsesse, han betaler for ALT vi gjør sammen og skjemmer meg virkelig bort, jeg har aldri opplevd dette før, og ble behandlet forferdelig i et tidligere forhold. Han har fine verdier, respekt for alle rundt seg, er veldig morsom, spiller 1.div i fotball (aka en bra jobb og gode rutiner), eier et eget hus (han har god stabilitet i livet sitt), sexen er god, og vi har alltid noe å snakke om. Men jeg føler at det ikke klaffer helt for meg på den fysiske delen. Jeg hater å innrømme det, men jeg er veldig opptatt av utseende, og det er nok pga mine egne usikkerheter, noe jeg må jobbe med. Men han er den første jeg har vært med som har en såkalt "dad bod", og jeg klarer ikke å syns dette er fint (skammer meg veldig over dette). I mitt tidligere forhold, som var mitt første ordentlige forhold, følte jeg meg stormforelsket med engang, men som sagt var det et forferdelig forhold og jeg følte meg absolutt ikke trygg. Men med han her er det så annerledes: Jeg vet at han liker meg veldig godt, og jeg liker jo han veldig godt NOEN GANGER, imens andre ganger ikke like mye, og jeg følte meg ikke stormforelsket som jeg har gjort i tidligere forhold. Men jeg føler meg veldig trygg og godt ivaretatt sammen med han. Det har jo bare gått 1 måned, så kan forelskelsen komme 100% senere? Eller venter jeg for ingenting? Er det slemt av meg å fortsette en romantisk relasjon når jeg til tider føler meg usikker? Jeg klarer liksom ikke å se for meg å gi slipp på han heller. Jeg er så forvirret!? Hva syns dere jeg skal gjøre? 😔 Anonymkode: 79009...2eb Om du er usikker allerede nå, så får du la han gå...Sikkert noen andre som vil sette pris på han. Anonymkode: d5a61...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanny1232005 Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du er usikker allerede nå, så får du la han gå...Sikkert noen andre som vil sette pris på han. Anonymkode: d5a61...102 Setter veldig pris på han og alt han gjør for meg. Jeg er blitt vanvittig glad i han, men vet ikke om det jeg føler er forelskelse. Det er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Problemet ditt er at du surrer med eget hode. Er usikker på egne følelser, ikke i kontakt med egne følelser, forkludrer med et sammensurium av fantasier og forventninger . Er du så lite i stand til å kjenne dine egne følelser, så er du neppe moden for et forhold. Anonymkode: 56c4d...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Er du ikke fysisk tiltrukket, så er du ikke det. Kan ikke presse det frem, hvis det er det det står på. Anonymkode: 6c2ec...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå