Gå til innhold

Fotballtrening i regnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

6 åringen skal på fotballtrening i dag men det har regnet og regnet siden i går. Hvordan skal jeg kle på han?

Anonymkode: b3cfc...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

6 åringen skal på fotballtrening i dag men det har regnet og regnet siden i går. Hvordan skal jeg kle på han?

Det kommer jo helt an på temperaturen? 

Er det relativt varmt holder det med helt vanlig treningstøy - unger tåler jo å bli våte? 

Er det kjølig, kan det være godt med en ulltrøye, og gjerne noe vindtett. 

Anonymkode: 65d51...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullundertøy, treningstøy, regntett jakke, hals/buff, lue, hansker. Hvis dere skal rett inn i bil og hjem hadde jeg ikke hatt med skift, men hvis dere skal gå hjem eller ta buss hadde jeg i det minste hatt med tørre sko og sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer jo helt an på temperaturen? 

Er det relativt varmt holder det med helt vanlig treningstøy - unger tåler jo å bli våte? 

Er det kjølig, kan det være godt med en ulltrøye, og gjerne noe vindtett. 

Det er +2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er +2

Da hadde jeg kledd i ullundertøy under vanlig treningstøy, og en tynn vindtett jakke, lue og hansker. Vi går hjem fra fotballtrening (ca 10 min å gå), og da har jeg med en tørr varm jakke han kan skifte til før vi går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da hadde jeg kledd i ullundertøy under vanlig treningstøy, og en tynn vindtett jakke, lue og hansker. Vi går hjem fra fotballtrening (ca 10 min å gå), og da har jeg med en tørr varm jakke han kan skifte til før vi går. 

Ville lagt på en fleecegenser i tillegg, evt. en tynn ullgenser. Hansker kan bli kaldt, mine foretrekker tynne votter. Tynne ullsokker i fotballskoa i stedet for bomull. Og ville tatt tynn lue i stedet for pannebånd, så blir han ikke så våt i håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det spørs litt hvordan han er på trening. Jeg har en som løper rundt, og en annen som fortsatt er umoden og plukker småstein liksom. Sistnevnte trenger godt med klær da han ikke beveger nok på seg i kulden.

Anonymkode: b9a25...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sønnen min var med under all slags vær. 

Anonymkode: 36e77...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...