AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden 6 åringen skal på fotballtrening i dag men det har regnet og regnet siden i går. Hvordan skal jeg kle på han? Anonymkode: b3cfc...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 6 åringen skal på fotballtrening i dag men det har regnet og regnet siden i går. Hvordan skal jeg kle på han? Anonymkode: b3cfc...fa1 Det kommer jo helt an på temperaturen? Er det relativt varmt holder det med helt vanlig treningstøy - unger tåler jo å bli våte? Er det kjølig, kan det være godt med en ulltrøye, og gjerne noe vindtett. Anonymkode: 65d51...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Ullundertøy, treningstøy, regntett jakke, hals/buff, lue, hansker. Hvis dere skal rett inn i bil og hjem hadde jeg ikke hatt med skift, men hvis dere skal gå hjem eller ta buss hadde jeg i det minste hatt med tørre sko og sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer jo helt an på temperaturen? Er det relativt varmt holder det med helt vanlig treningstøy - unger tåler jo å bli våte? Er det kjølig, kan det være godt med en ulltrøye, og gjerne noe vindtett. Anonymkode: 65d51...3c2 Det er +2 Anonymkode: b3cfc...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er +2 Anonymkode: b3cfc...fa1 Da hadde jeg kledd i ullundertøy under vanlig treningstøy, og en tynn vindtett jakke, lue og hansker. Vi går hjem fra fotballtrening (ca 10 min å gå), og da har jeg med en tørr varm jakke han kan skifte til før vi går. Anonymkode: 65d51...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da hadde jeg kledd i ullundertøy under vanlig treningstøy, og en tynn vindtett jakke, lue og hansker. Vi går hjem fra fotballtrening (ca 10 min å gå), og da har jeg med en tørr varm jakke han kan skifte til før vi går. Anonymkode: 65d51...3c2 Ville lagt på en fleecegenser i tillegg, evt. en tynn ullgenser. Hansker kan bli kaldt, mine foretrekker tynne votter. Tynne ullsokker i fotballskoa i stedet for bomull. Og ville tatt tynn lue i stedet for pannebånd, så blir han ikke så våt i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå