Gå til innhold

Fotballtrening i regnet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

6 åringen skal på fotballtrening i dag men det har regnet og regnet siden i går. Hvordan skal jeg kle på han?

Anonymkode: b3cfc...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

6 åringen skal på fotballtrening i dag men det har regnet og regnet siden i går. Hvordan skal jeg kle på han?

Det kommer jo helt an på temperaturen? 

Er det relativt varmt holder det med helt vanlig treningstøy - unger tåler jo å bli våte? 

Er det kjølig, kan det være godt med en ulltrøye, og gjerne noe vindtett. 

Anonymkode: 65d51...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullundertøy, treningstøy, regntett jakke, hals/buff, lue, hansker. Hvis dere skal rett inn i bil og hjem hadde jeg ikke hatt med skift, men hvis dere skal gå hjem eller ta buss hadde jeg i det minste hatt med tørre sko og sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer jo helt an på temperaturen? 

Er det relativt varmt holder det med helt vanlig treningstøy - unger tåler jo å bli våte? 

Er det kjølig, kan det være godt med en ulltrøye, og gjerne noe vindtett. 

Det er +2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er +2

Da hadde jeg kledd i ullundertøy under vanlig treningstøy, og en tynn vindtett jakke, lue og hansker. Vi går hjem fra fotballtrening (ca 10 min å gå), og da har jeg med en tørr varm jakke han kan skifte til før vi går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da hadde jeg kledd i ullundertøy under vanlig treningstøy, og en tynn vindtett jakke, lue og hansker. Vi går hjem fra fotballtrening (ca 10 min å gå), og da har jeg med en tørr varm jakke han kan skifte til før vi går. 

Ville lagt på en fleecegenser i tillegg, evt. en tynn ullgenser. Hansker kan bli kaldt, mine foretrekker tynne votter. Tynne ullsokker i fotballskoa i stedet for bomull. Og ville tatt tynn lue i stedet for pannebånd, så blir han ikke så våt i håret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...