AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Skrevet 24. februar Så en mann jeg har flørta med en god stund, med nesten daglige snapper av hyggelig og flørtende karakter. Vi møtes også gjennom felles hobby der det er helt klart en god og flørtende stemning mellom oss. I forrige uke hadde jeg bursdag, og jeg stussa litt på at han ikke gratulerte meg med dagen, på tross av at jeg fikk hyggelige snaps den dagen. Jeg vet ikke om Det kommer frem på snap om man har bursdag eller ikke og det er der vi har kontakt utenom når vi møtes i virkeligheta. Så da har tanken slått meg. Er man virkelig interessert hvis man ikke gratulerer folk med dagen? Eller er det vanskelig å se om man har bursdag på snap? Går ikke rundt å innbiller meg at han vet når jeg har bursdag. Anonymkode: fc4fc...35e
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Skrevet 24. februar Hvorfor forteller ikke DU at du hadde bursdag??? Høres jo nærmest ut som om du tester eller legger feller til den stakkars mannen. Anonymkode: c46c5...250 4 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Skrevet 24. februar Eneste måten jeg husker noen som helst bursdager er at facebook minner meg på dette. Er dere fb venner, har du lagt inn fødselsdato? Anonymkode: 812c3...3d3 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor forteller ikke DU at du hadde bursdag??? Høres jo nærmest ut som om du tester eller legger feller til den stakkars mannen. Anonymkode: c46c5...250 Spørsmålet var vel heller om det er enkelt å se om noen har bursdag på Snapchat? Jeg tester han ikke, jeg liker han! Jeg bare lurte på om han kanskje ikke er så interessert hvis han så jeg hadde bursdag, men ikke gratulerte meg Anonymkode: fc4fc...35e 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eneste måten jeg husker noen som helst bursdager er at facebook minner meg på dette. Er dere fb venner, har du lagt inn fødselsdato? Anonymkode: 812c3...3d3 Ingen av oss er aktive på Facebook, vi har kontakt på snap og jeg lurer på om det er lett å se om jeg har bursdag der? Anonymkode: fc4fc...35e
mommyaka Skrevet 24. februar #6 Skrevet 24. februar Dere flørter...har dere møttes i virkeligheten..hvor lenge har dere vært sammen 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørsmålet var vel heller om det er enkelt å se om noen har bursdag på Snapchat? Jeg tester han ikke, jeg liker han! Jeg bare lurte på om han kanskje ikke er så interessert hvis han så jeg hadde bursdag, men ikke gratulerte meg Anonymkode: fc4fc...35e Jeg har ikke bursdag på Snap eller Facebook. Legger heller ikke merke til andre sine bursdager på Snap. Ser de noen ganger på FB. Men altså... personlig forstår jeg ikke at du engang tenker på det. Anonymkode: 70eb3...650 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Skrevet 24. februar Jeg har iallefall aldri lagt merke til bursdager på snap Anonymkode: 5bc62...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Skrevet 24. februar Jeg tror det kommer an på om du har lagt inn fødselsdatoen på snap. Jeg får i alle fall beskjed på noen på snap at de har bursdag. Anonymkode: 7e600...c18
AnonymBruker Skrevet 24. februar #10 Skrevet 24. februar Hvis du har bursdagen din på snap så er det godt synlig, med både kake ved nikket ditt og noe bursdagsgreier som popper opp når du skriver til den personen. Anonymkode: 2cbc2...d6a
AnonymBruker Skrevet 24. februar #11 Skrevet 24. februar De som har lagt inn bursdag får vel en kake på snap? Ikke alltid lett å se da. Anonymkode: e6e64...bea 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #12 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørsmålet var vel heller om det er enkelt å se om noen har bursdag på Snapchat? Jeg tester han ikke, jeg liker han! Jeg bare lurte på om han kanskje ikke er så interessert hvis han så jeg hadde bursdag, men ikke gratulerte meg Anonymkode: fc4fc...35e Dette er du som overtenker og roter deg bort, og du kommer garantert til å ødelegge dette om du ikke lærer deg å slappe av. Han sender deg meldinger hele tiden, dere har en god tone både på snap og IRL. Det er så enkelt som at om han anser deg som en venn og ikke noe mer, så ville han likevel gratulert deg med dagen. Om han er interessert i noe mer så hadde han gratulert deg med dagen. Han har virkelig ikke fått dette med deg, og du går i den klassiske fellen å forvente noe av en mann som ikke har noen forutsetninger for å kunne innfri forventningene. Han har ikke fått dette med seg, garantert. Og om han hadde fått det med seg og gratulert deg, så betyr heller ikke det automatisk at han er interessert i noe mer Anonymkode: a98ff...21c 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis du har bursdagen din på snap så er det godt synlig, med både kake ved nikket ditt og noe bursdagsgreier som popper opp når du skriver til den personen. Anonymkode: 2cbc2...d6a Sier det samme - dette er synlig på Snap. Anonymkode: 2fac6...0b2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #14 Skrevet 24. februar Ja, man ser bursdager på snap. Anonymkode: d5cdb...264
AnonymBruker Skrevet 24. februar #15 Skrevet 24. februar Du bør endre overskriften til "Flørt visste ikke at jeg hadde bursdag". Jeg får opp kake på noen på snap, men langt fra alle. Om de er der og jeg ikke legger merke til de kan også være tilfelle. Gi mannen litt slakk. Anonymkode: 0827a...276 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar #16 Skrevet 24. februar Har du lagt til bursdagen din da? Anonymkode: 732de...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #17 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sier det samme - dette er synlig på Snap. Anonymkode: 2fac6...0b2 Man kan slå det av. Jeg har ikke det på. Innstillinger -> Fødselsdag Anonymkode: 05bd7...dd3 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #18 Skrevet 24. februar Hvis du har lagt riktig fødselsdato på snap så dukker det opp en kake ved siden av nikket ditt. Men er ikke sikker at han vet hva det betyr, første gang jeg så kaken på en venn så skjønte ikke jeg helt hva det var. Det er ikke alltid jeg følger med på de som har kake på snap. På Facebook er det enklere da man får varsel. Jeg synes ikke du skal lage noe stor greie ut av det, det er bare en flørt og hvis du begynner å sutre over dette så løper han av gårde . Hvis du har en ny flørt neste bursdag så er min tips å bare gi noe hint at du har bursdag. Som for eks si: Har lyst til å gjøre noe gøy på bursdagen min neste fredag, men vet ikke hva. Eller noe i den duren. Men plis gi den mannen slack denne gangen, eller så skremmer du han vekk. Anonymkode: 3d70d...61d
AnonymBruker Skrevet 24. februar #19 Skrevet 24. februar Tror jeg hadde latt det ligge. Det er litt tilfeldig om jeg får med meg folks bursdag, uansett om det er FB eller Snap. Noen ganger ser jeg det, men glemmer det igjen fø jeg har sendt meldong, eller jeg er ikke innom appen den dagen. Flørter jeg liker godt som jeg vet datoen til legger jeg gjerne i kalenderen. Samtidig klarte min høyst analoge flørt som er elendig på datoer å gratulere meg (fordi han fikk det opp på snap)... Jeg hadde latt det gå, ev. nevn et eller annet du fikk til/gjorde på bursdagen så han kan gratulere deg på etterskudd og få med seg datoen til neste gang. Anonymkode: a84d4...7a3
AnonymBruker Skrevet 24. februar #20 Skrevet 24. februar Takk til alle som tok seg tid til å svare. Jeg lar det selfølgelig ligge. Jeg var mest nyskjerrig på om dette har noe med hvor interessert han er, kanskje det har noe for seg, kanskje ikke… Anonymkode: fc4fc...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå