AnonymBruker Skrevet i går, 12:53 #1 Del Skrevet i går, 12:53 Er det noen som går på zyprexa her? Kjenner dere bivirkninger om dagen, som trøtthet, døsighet osv.? Anonymkode: 3f310...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:51 #2 Del Skrevet i går, 14:51 Jeg bruker det som sovemedisin, og der funker den fantastisk. Har ikke merket noe til trøtthet eller døsighet på dagen. Men nå tar jeg den på kveld og ikke på dagtid. Anonymkode: 5bb00...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Jeg blir veldig trøtt av den og blir veldig sulten også. Merker det hele dagen selv om jeg tar den på kvelden. Såpass at jeg skal bytt medisin og ev. bare beholde en liten dose for søvn på kvelden. Anonymkode: b25b7...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Jeg la på meg rundt 30 kilo på svært kort tid når jeg gikk på den medisinen. Har ikke klart å gå ned igjen og sliter med overvekt. Ville vært veldig veldig forsiktig med den, og prøvd andre ting først. (Når jeg fikk den var jeg så sjuk at jeg gav faen, men skulle ønske andre hadde tenkt på disse tingene for meg). Anonymkode: 934ec...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg la på meg rundt 30 kilo på svært kort tid når jeg gikk på den medisinen. Har ikke klart å gå ned igjen og sliter med overvekt. Ville vært veldig veldig forsiktig med den, og prøvd andre ting først. (Når jeg fikk den var jeg så sjuk at jeg gav faen, men skulle ønske andre hadde tenkt på disse tingene for meg). Anonymkode: 934ec...fa8 Har akkurat samme erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlinyellow Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Blir ekstremt trøtt og fryktelig sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Marye skrev (6 timer siden): Har akkurat samme erfaring La du på deg fordi du ble sulten og spiste mer, eller bare av å ta medisinen? Anonymkode: 3f310...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 54 minutter siden #8 Del Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): La du på deg fordi du ble sulten og spiste mer, eller bare av å ta medisinen? Anonymkode: 3f310...3bf Jeg spiste enormt mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #9 Del Skrevet 23 minutter siden Gikk opp 15kg. Ble trøtt i begynnelsen, men ga seg etterhvert. Anonymkode: ceccc...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå