Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på noen dates siste månedene. Hver gang føler jeg det går bra. Praten flyter, jeg lytter og prøver å være meg selv. Vi møtes som regel ute på kafe, eller på en aktivitet.

Oftere enn jeg liker vil de ikke møtes for en andre date. Jeg skjønner ikke selv hva jeg gjør galt. Jeg er snill og respektfull, men det er tydeligvis ikke nokk. Jeg liker ikke å pushe hvis de gir dårlige signaler heller, Noe gjør jeg åpenbart feil. Har prøvd å gå gjennom møtene i hodet etterpå for å finne det ut, men kommer ikke fram til noe klart svar. Lurer på hva damer ser i menn. 

Har noen noe erfaring med dette og tips? Mener selv at jeg ser helt vanlig ut, men begynner å bli usikker.

- mann 25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt dem? Mulig det er noe du utstråler som dem merker...🤷

Er du ferdig med tidligere forhold emosjonelt? 

Skrevet
Irak skrev (4 minutter siden):

Har du spurt dem? Mulig det er noe du utstråler som dem merker...🤷

Er du ferdig med tidligere forhold emosjonelt? 

Har ikke spurt, men godt tips. Er veldig enkel av meg. Er fullstendig over tidligere forhold.  Har begynt å lure på om jeg kanskje går på date med damer som ikke passer meg så godt.

AnonymBruker
Skrevet
Furmus skrev (5 minutter siden):

Har ikke spurt, men godt tips. Er veldig enkel av meg. Er fullstendig over tidligere forhold.  Har begynt å lure på om jeg kanskje går på date med damer som ikke passer meg så godt.

Man har ihvertfall ikke noe å tape på å spørre. Så får man vurdere selv om man føler det stemmer eller ikke. Det er og relevant. 

Anonymkode: cb156...bce

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det ofte. Ville selv kun møte 2/10 menn igjen. Han ene av de ville ikke møte meg etter 3. date. 
Må være kjemi fra begges side

Anonymkode: b68c0...199

AnonymBruker
Skrevet

Men viser du interesse og engasjement under datene? Det er noe annet enn å lytte og ikke gi særlig respons. 

Anonymkode: 0081b...c85

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var du interressert i alle disse du da? Samme hvilken liksom?

Anonymkode: 883e3...d24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sånn er det ofte. Ville selv kun møte 2/10 menn igjen. Han ene av de ville ikke møte meg etter 3. date. 
Må være kjemi fra begges side

Anonymkode: b68c0...199

Er vi kresene, eller oppdages det ikke, før etter første date?

Anonymkode: 3b333...e95

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke at dette stemmer med deg, men dette er ting jeg har reagert negativt på ved menn:

- De snakker veldig mye om seg selv, og viser lite interesse for meg

- Det er mye skryting, noen ganger rett frem og andre ganger litt tilfeldig. Oftest skryting om penger/formue.

- De har på forhånd sagt at de har litt «dad bod», mens de i realiteten er veldig overvektig. 

Noe du kjenner deg igjen i?

Anonymkode: 438a7...6ad

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Furmus skrev (16 timer siden):

Jeg har vært på noen dates siste månedene. Hver gang føler jeg det går bra. Praten flyter, jeg lytter og prøver å være meg selv. Vi møtes som regel ute på kafe, eller på en aktivitet.

Oftere enn jeg liker vil de ikke møtes for en andre date. Jeg skjønner ikke selv hva jeg gjør galt. Jeg er snill og respektfull, men det er tydeligvis ikke nokk. Jeg liker ikke å pushe hvis de gir dårlige signaler heller, Noe gjør jeg åpenbart feil. Har prøvd å gå gjennom møtene i hodet etterpå for å finne det ut, men kommer ikke fram til noe klart svar. Lurer på hva damer ser i menn. 

Har noen noe erfaring med dette og tips? Mener selv at jeg ser helt vanlig ut, men begynner å bli usikker.

- mann 25

Så var det dette med å opprette en tråd, og så bare bli borte...

Du er 25 år, hvor gamle er de som du har møtt? Mange damer 19-24 er "all over the place", det er mye som skjer i den alderen, og de har mange tilbud. Da kan det hende at det er mye lettere å bare sondere videre, det kan være småting som ikke passer, eller bare at de ikke føler at de ble tiltrukket. Selv om du spør henne, så er det vanskelig å forklare hvorfor man ikke følte noen spesiell tiltrekning, sånn har vel også du det? Det var vel ikke alle damene du møtte som du kunne tenke deg å bli sammen med?

Mitt råd er at du er mer avslappet. Ikke tenk at du gjør noe feil, vær litt selvbevisst og ikke dilt etter henne. Hvis du er usikker, og virker litt sånn "tøffel", så er ikke det ting som får damene interessert. Ta din plass, selv om du er gentleman. Og husk, du er en veldig ung mann, du kommer til å møte masse damer i årene som kommer.

Anonymkode: 6aeb8...4c5

Skrevet

Takk for alle svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...