Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Jeg holder på å planlegge innredning til babyrommet/barnerommet her i huset, og er usikker på om det er mest hensiktsmessig å kjøpe et klesskap med hyller eller en kommode til oppbevaring av barnets klær. Jeg tenker nå på de først 3-4 leverårene. Hva mener du om den saken? Klesskap eller kommode på småbarnsrommet?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Vi hadde såkalte herrekommoder, det var helt suverent!! De er vel rundt 130 cm høye, med en skufferad og en hyllerad. Genialt, og brukt her til barna kom i skolealder
Octavia Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg liker klesskap med trådkurver. Lett å få oversikten. Uansett må du beregne nok oppbevaringsplass. Blir mye selv om du er flink til å pakke bort etterhvert. Endret 9. mars 2006 av Octavia
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Takk for innspill! Herrekommode var veldig lurt, Evelina!
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Hvor finner man et utvalg av herrekommoder. Hittil har jeg bare funnet en i furu hos Bohus...
Gjest vsn Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Kommode til de minste. Jeg har kommode til begge småtassene. Klesskap og kommode til 5 åingen.
*Heidi* Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 herrekommode?hva er det? noen som kan gi meg en link eller noe? Vi har en kommode med stellematte oppå,den kan jeg ta av når vi ikke trenger den. Det hjelper på plassen men jeg syns det er alt for lite med en kommode.. så er jeg veldig glad i å handle klær til poden også da... Men alikevell, jeg må finne på noe annet, det er bare det at rommet hans er så lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå