AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Jeg har aldri opplevd å få vaginal orgasme, kun fått orgasme ved direkte stimuli av klitoris. Jeg har nå en ny partner og når han fingrer meg føler jeg meg nærmere en vaginal orgasme enn jeg noen gang har gjort tidligere. Jeg kjenner absolutt at han treffer riktig punkt og kjenner sitringer som sprer seg utover hele kroppen. Problemet er at jeg "kutter den av" selv. Tror jeg kjenner på en følelse av å miste kontroll og at jeg derfor "kutter den av" før det jeg antar kan være et klimaks (jeg har jo aldri fått en slik orgasme, så vet ikke hvordan klimakset føles). Skjønner at jeg bare må slappe av og la det skje, men jeg klarer det ikke. Er det noe konkret jeg kan gjøre for å slippe kontrollen og ikke "kutte den av"? Jeg snakker med partner om det og han er forståelsesfull og sier jeg ikke skal stresse med det. Føler meg trygg på partner og er trygg på meg selv. Har egentlig levd fint med å bare få klitorisorgasmer tidligere, men med denne nye partneren kjenner jeg meg så nærme en vaginal orgasme, at jeg blir frustrert av å ikke få det til. K41 (om det skulle ha noen betydning...) Anonymkode: 598e9...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 24. februar #2 Del Skrevet 24. februar Like banalt som enkelt og umulig sikkert, fra en glad amatøt: slapp av og la det skje hvis det skjer. Folk er forskjellige, både menn og damer. Ei har gitt meg de herligste orgasmene (hennes, de er de beste for meg ), skjelver og spruter og svetter og gliser og lager masse herlig lyd. Ei annen har gitt meg de herligste heisaturene ute, inne i dagesvis - uten at hun "kommer" helt, kun nesten, tross intens trening. Selv fikser hun på to minutter, antagelig føler begge seg like snytt, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg har aldri opplevd å få vaginal orgasme, kun fått orgasme ved direkte stimuli av klitoris. Jeg har nå en ny partner og når han fingrer meg føler jeg meg nærmere en vaginal orgasme enn jeg noen gang har gjort tidligere. Jeg kjenner absolutt at han treffer riktig punkt og kjenner sitringer som sprer seg utover hele kroppen. Problemet er at jeg "kutter den av" selv. Tror jeg kjenner på en følelse av å miste kontroll og at jeg derfor "kutter den av" før det jeg antar kan være et klimaks (jeg har jo aldri fått en slik orgasme, så vet ikke hvordan klimakset føles). Skjønner at jeg bare må slappe av og la det skje, men jeg klarer det ikke. Er det noe konkret jeg kan gjøre for å slippe kontrollen og ikke "kutte den av"? Jeg snakker med partner om det og han er forståelsesfull og sier jeg ikke skal stresse med det. Føler meg trygg på partner og er trygg på meg selv. Har egentlig levd fint med å bare få klitorisorgasmer tidligere, men med denne nye partneren kjenner jeg meg så nærme en vaginal orgasme, at jeg blir frustrert av å ikke få det til. K41 (om det skulle ha noen betydning...) Anonymkode: 598e9...e1f Jeg er en "orgasme-forsker" med minst 30 års erfaing og kunnskap.. Jeg har et tips du kan gruble litt på.. Først.. tankene dine forvirrer orgasmen din, det ganske så tydelig. Han burde massere deg, når du nærmer deg søvn. Da slapper all hjernevirksomhet av, og kroppen forbereder seg til dvale. Det eneste han bør gjøre er å massere deg med forsilktighet, uten at han gjør noe stort nummer av det. Fordi det får deg ut av dvalen, og da du begynne å gruble igjen.. Tenk.. hvor deilig alt er.. når man slapper godt av, og svever i en bekymringsløs sky? Dette elsker orgasmen, hjernen gir deg belønning i form av orgasme, fordi du har vært flink og beroligget deg selv💝Hormoner frigjøres også, så lykke og mestringsfølelse er super deilig å kjenne på👍 Masseringen i seg selv er jo enkel, det er jo et samarbeid mellom dere. Og G-punktet er lett å finne.. varsom stimuli fungere også på de ultra myke putene.. i ditt tilfelle er det ingen hensikt å sprelle med fingrene (som ofte menn tror), for det får deg ut av dvalen. Var dette lett og forstå? kunne du ha prøvd å gi det en sjanse? 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Lurer på om han over her er inne på noe. Som en som akkurat har lært seg det, så kom den første veldig overraskende på meg en kveld jeg var helt, helt utslitt og egentlig burde sikkert lagt meg for å sove. Hjernen var helt tom fordi batteriene var helt tømt. Plutselig kom den. Og da hadde jeg holdt på med utforsking i nesten 7 måner. Anonymkode: 99488...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå