Gå til innhold

Helthjem pakke er forsvunnet, hva gjør jeg videre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Fikk sms om at Helthjem har levert pakke på dørmatten, men der er ingen pakke. Heller ikke i postkassen og ikke hos naboen huset. Bor i enebolig med 4 leiligheter og felles inngangsdør. Det står ikke navn eller husnummer ved felles inngangsdør som er på baksiden av huset. Tidligere pakker fra samme bedrift og Helthjem er levert i postkassen. Nærmeste nabo fikk også sms om at pakke var levert samme morgen, men denne er også borte.

Bedriften har fått henvendelse fra Helthjem, men de fraskriver seg alt ansvar. Nå diskuterer jeg frem og tilbake på mail med Helthjem. 

Det er ikke tatt bilde av leveringen og budet påstår pakken er levert ved riktig husnummer. Dette stemmer jo ikke.

Hva gjør jeg videre? Må jeg anmelde det til politiet?

Anonymkode: 247e3...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Helt hjem er søppel. Budene deres bare leverer pakken helt random, så lenge det er i nærheten virker det som. 

Anonymkode: 15639...404

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt hjem er søppel. Budene deres bare leverer pakken helt random, så lenge det er i nærheten virker det som. 

Anonymkode: 15639...404

Ja det har jeg virkelig fått erfare nå. Men pakken har verdi på over 800 kr så er jo ikke lite heller, ihvertfall ikke for meg. Så håper jo at noen tar ansvar for det. Men aldri mer Helthjem. 

Anonymkode: 247e3...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et problem mellom selger eller den som sendte pakken og HeltHjem, du skal kun forholde deg til selger i dette tilfellet.

Du har krav på å få ny vare eller få igjen pengene, om HeltHjem ikke vil gi selgeren erstatning så er ikke det ditt problem.

Anonymkode: 4a79b...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte du med kort, kan du klage til kortutsteder at varen aldri er mottatt. Da kan man i noen tilfeller få pengene tilbake/refundert, og selger må tilbakebetale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...