Gå til innhold

Hvorfor vil menn som hater kvinner, fortsatt ha kjærester/koner? Hva er logikken her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den over var svart til Anonymkode: ad7d8...8f7 🙂

Anonymkode: 30efa...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vil de ha en tradisjonel kvinne, så får de gå for tradisjonelle kvinner. De finnes faktisk fortsatt, tru det eller ei.

Jeg trur de bare er glad i å spille offer og har klaging og syting på internett som hobby. Tviler sterkt på at de faktisk har gått aktivt inn for å finne noen å være sammen med.

Jeg også liker litt tradisjonelle anti-feministiske kvinner, så jeg fant meg ei. Problem løst. Ingen grunn til å klage.

Anonymkode: 2ec45...98e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 16.30):

Hvis man kommer dit at man unngår en hel kjønnsgruppe bør man virkelig gå i seg selv. 

Anonymkode: 45ccc...87e

Jeg går til og med omveier på butikken bare for å slippe menn. Jeg er bare så sykt lei. Jeg vil heller ha det bra med meg selv. 

Anonymkode: 6a0ad...5e7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 16.30):

Hvis man kommer dit at man unngår en hel kjønnsgruppe bør man virkelig gå i seg selv. 

Anonymkode: 45ccc...87e

Det er vel litt som å nekte å ha noe med en etnisk eller religiøs gruppe å gjøre?

Anonymkode: 55a2b...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 13.46):

Dere behøver likevel ikke bekymre dere kvinner, fremtiden ser bekmørk ut. Om 10-20 år har ai og sexroboter for alvor tatt over. For en stor del av menn vil dette være bra nok. 

Anonymkode: ad7d8...8f7

La oss inderlig håpe det! Så slipper vi desperate mannfolk som ikke duger til noe som helst enn å være en snylter (både økonomisk, sexmessig og følelsesmessig). 

Kvinner klarer seg selv, uten menn.

Anonymkode: a9dd6...a29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 13.20):

Men hva du føler eller tenker spiller ingen rolle. Du kommer med en påstand, så da er det ditt ansvar å komme med seriøs forskning/vitenskap som dokumenterer dette. Så langt er det du kommer med ubegrunnet babbel. 

Anonymkode: a6278...c3f

Stadig flere kvinner velger å leve som single, selv med barn. Den dette er mest plagsomt for er åpenbart mannen, som sutrer ustanselig om den ufrivillige tilværelsen som singel. 

Anonymkode: 8a22b...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...