Gå til innhold

Hvorfor vil menn som hater kvinner, fortsatt ha kjærester/koner? Hva er logikken her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den over var svart til Anonymkode: ad7d8...8f7 🙂

Anonymkode: 30efa...7ff

AnonymBruker
Skrevet

Vil de ha en tradisjonel kvinne, så får de gå for tradisjonelle kvinner. De finnes faktisk fortsatt, tru det eller ei.

Jeg trur de bare er glad i å spille offer og har klaging og syting på internett som hobby. Tviler sterkt på at de faktisk har gått aktivt inn for å finne noen å være sammen med.

Jeg også liker litt tradisjonelle anti-feministiske kvinner, så jeg fant meg ei. Problem løst. Ingen grunn til å klage.

Anonymkode: 2ec45...98e

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 16.30):

Hvis man kommer dit at man unngår en hel kjønnsgruppe bør man virkelig gå i seg selv. 

Anonymkode: 45ccc...87e

Jeg går til og med omveier på butikken bare for å slippe menn. Jeg er bare så sykt lei. Jeg vil heller ha det bra med meg selv. 

Anonymkode: 6a0ad...5e7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 16.30):

Hvis man kommer dit at man unngår en hel kjønnsgruppe bør man virkelig gå i seg selv. 

Anonymkode: 45ccc...87e

Det er vel litt som å nekte å ha noe med en etnisk eller religiøs gruppe å gjøre?

Anonymkode: 55a2b...fcf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 13.46):

Dere behøver likevel ikke bekymre dere kvinner, fremtiden ser bekmørk ut. Om 10-20 år har ai og sexroboter for alvor tatt over. For en stor del av menn vil dette være bra nok. 

Anonymkode: ad7d8...8f7

La oss inderlig håpe det! Så slipper vi desperate mannfolk som ikke duger til noe som helst enn å være en snylter (både økonomisk, sexmessig og følelsesmessig). 

Kvinner klarer seg selv, uten menn.

Anonymkode: a9dd6...a29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 13.20):

Men hva du føler eller tenker spiller ingen rolle. Du kommer med en påstand, så da er det ditt ansvar å komme med seriøs forskning/vitenskap som dokumenterer dette. Så langt er det du kommer med ubegrunnet babbel. 

Anonymkode: a6278...c3f

Stadig flere kvinner velger å leve som single, selv med barn. Den dette er mest plagsomt for er åpenbart mannen, som sutrer ustanselig om den ufrivillige tilværelsen som singel. 

Anonymkode: 8a22b...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...