AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Hva er arbeidstidene på coop? Anonymkode: ce350...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er arbeidstidene på coop? Anonymkode: ce350...cb0 Hva er åpningstidene på coop? Anonymkode: 50dda...7b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annonym0990 Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er åpningstidene på coop? Anonymkode: 50dda...7b1 Nei nå mener jeg mtp på jobb, hvor lenge er vaktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar annonym0990 skrev (3 timer siden): Nei nå mener jeg mtp på jobb, hvor lenge er vaktene En vanlig arbeidsdag? Anonymkode: 6cc0a...91d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Arbeidstidene følger åpningstiden, og arbeidsavtalen. Anonymkode: 95d02...bdb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar annonym0990 skrev (4 timer siden): Nei nå mener jeg mtp på jobb, hvor lenge er vaktene Skal jeg tippe, er de en vanlig, standard 8 timers dag, som vi opererer med her i Norge. Fem dager i uka. 40 timers uke, eller 37.5 om du ikke regner med lunsjhalvtimen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Del Skrevet 24. februar annonym0990 skrev (4 timer siden): Nei nå mener jeg mtp på jobb, hvor lenge er vaktene Hva slags stilling har du? Anonymkode: c7d87...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Del Skrevet 24. februar Jobber du fulltid er det vel 8 timer, og kanskje noe i kontrakten om overtid må påregnes i desember og varetelling? Jobber du deltid kan det være alt fra 3- 8 timer. Anonymkode: c7d87...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Del Skrevet 24. februar Innenfor åpningstid 7-22 er vel arbeidstidene 7-15, 10-18. 14-22 osv. Noen turnuser er lagt opp sånn at de ukene man jobber lørdag, så har de kortere arbeidstid i ukedagene og jobber man-lør. Du bør være glad i arbeidsplassen din for å jobbe 100% i dagligvare. Anonymkode: e123c...d4a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #10 Del Skrevet 24. februar Venninna mi jobber fulltid og jobber annenhver helg og. Høres ut som et mareritt for min del, men 😅 Vet ikke om det er sånn i alle butikkene. Anonymkode: 1cc25...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 24. februar #11 Del Skrevet 24. februar Noen butikker kan ha vakt som starter 30min-1time før og/eller etter butikkensåpningstider. 7,5t +30min spisepause er vanlig for de som jobber fullt/fast, men finnes kortere vakter også. Er det noe litt mer konkret du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 24. februar #12 Del Skrevet 24. februar Jobbet alt fra 5 timer til 9 timer i min tid (2015-2020) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 24. februar #13 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Venninna mi jobber fulltid og jobber annenhver helg og. Høres ut som et mareritt for min del, men 😅 Vet ikke om det er sånn i alle butikkene. Anonymkode: 1cc25...eba Da har man kortere vakter noen dager eller fri en ukedag f.eks for å få timene til å gå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #14 Del Skrevet 24. februar Hensatt skrev (1 minutt siden): Da har man kortere vakter noen dager eller fri en ukedag f.eks for å få timene til å gå opp. Riktig. Jeg hadde fri mandagen etter om jeg jobbet lørdag. Anonymkode: 35b6e...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #15 Del Skrevet 24. februar Hensatt skrev (16 minutter siden): Da har man kortere vakter noen dager eller fri en ukedag f.eks for å få timene til å gå opp. Det er jo klart, men det hjelper ingenting når alle andre har fri i helger og man går glipp av "alle" konserter, feiringer osv. Anonymkode: 1cc25...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 24. februar #16 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo klart, men det hjelper ingenting når alle andre har fri i helger og man går glipp av "alle" konserter, feiringer osv. Anonymkode: 1cc25...eba Man jobber ikke alle helger og det er fullt mulig å bytte vakter. Det er forøvrig like digg å ha fri en mandag når alle andre må på jobb. Trenger ikke se så negativt på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #17 Del Skrevet 24. februar Hensatt skrev (9 minutter siden): Man jobber ikke alle helger og det er fullt mulig å bytte vakter. Det er forøvrig like digg å ha fri en mandag når alle andre må på jobb. Trenger ikke se så negativt på det. Det hadde vært krise for meg, folk er jo forskjellige 🤷♀️ Anonymkode: 1cc25...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #18 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det hadde vært krise for meg, folk er jo forskjellige 🤷♀️ Anonymkode: 1cc25...eba Det går over når du blir voksen. Da er fri fri, spiler ingen rolle om det er lørdag eller mandag. Anonymkode: 6cc0a...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #19 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det går over når du blir voksen. Da er fri fri, spiler ingen rolle om det er lørdag eller mandag. Anonymkode: 6cc0a...91d Jeg er over 40, så tror jeg har blitt voksen nå 🤔 Har og en mor på over 60 som hater å jobbe tredjehver helg fordi hun går glipp av alt, så tror ikke nødvendigvis det har med alder å gjøre 😄 Anonymkode: 1cc25...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå