AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hadde du taklet samme jobb? Jeg jobber med salg ut mot bedrifter. Det er ikke et marked for det, selv om sjefen på topp fortsatt ikke innser dette. Jeg gjør uansett fortsatt jobben, men den er dritt. Det vil si, jeg kan ringe ca 60-80 tlf om dagen og få utelukkende «nei». Kanskje 1 salg i måneden. Her har jeg jobbet i 8 mnd. Det var nok forlokkende i starten (ble jo smigret med en KJEMPEGOD lønn, som i realiteten ikke var sant, basert på hvor lite attraktivt produktet er). Hva hadde en sånn jobb gjort med deg mentalt? Jeg får beskjed konstant om å fortsette, men har prøvd ALLE måter å selge på, uten hell. Det vil bare ikke. Føler nå at jeg sliter skikkelig med motivasjonen og har begynt å søke andre jobber, uten særlig hell enda. Holdt på å søke i 3 måneder alt.. vi har vært flere selgere her, men alle har sluttet mellom 2-6 måneder. Jeg blir fullstendig utkjørt….. og prøver å være like PÅ og hyggelig, uansett hvor mye dritt og kjeft jeg får i telefonen.. det begynner å gå på det mentale hos meg nå… Anonymkode: e4e21...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei - det hadde jeg ikke. Du har holdt ut lenge. Anonymkode: da85d...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 44 minutter siden #3 Del Skrevet 44 minutter siden Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #4 Del Skrevet 41 minutter siden Nei. Anonymkode: 54c12...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #5 Del Skrevet 39 minutter siden Nope Anonymkode: 20359...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #6 Del Skrevet 29 minutter siden Nei. Jeg er ikke noen selger. Hvis jeg må selge noe så skal det være et produkt som selger seg selv. Det der hadde vært altfor mentalt utslettende for at jeg hadde orket. Men, jeg hadde aldri søkt på en sånn jobb heller. Anonymkode: c10a9...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 24 minutter siden #7 Del Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde du taklet samme jobb? Jeg jobber med salg ut mot bedrifter. Det er ikke et marked for det, selv om sjefen på topp fortsatt ikke innser dette. Jeg gjør uansett fortsatt jobben, men den er dritt. Det vil si, jeg kan ringe ca 60-80 tlf om dagen og få utelukkende «nei». Kanskje 1 salg i måneden. Her har jeg jobbet i 8 mnd. Det var nok forlokkende i starten (ble jo smigret med en KJEMPEGOD lønn, som i realiteten ikke var sant, basert på hvor lite attraktivt produktet er). Hva hadde en sånn jobb gjort med deg mentalt? Jeg får beskjed konstant om å fortsette, men har prøvd ALLE måter å selge på, uten hell. Det vil bare ikke. Føler nå at jeg sliter skikkelig med motivasjonen og har begynt å søke andre jobber, uten særlig hell enda. Holdt på å søke i 3 måneder alt.. vi har vært flere selgere her, men alle har sluttet mellom 2-6 måneder. Jeg blir fullstendig utkjørt….. og prøver å være like PÅ og hyggelig, uansett hvor mye dritt og kjeft jeg får i telefonen.. det begynner å gå på det mentale hos meg nå… Anonymkode: e4e21...496 Nei, hva selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #8 Del Skrevet 20 minutter siden Jeg hadde ikke holdt ut skrive søknaden dit engang. Men det er ikke rart det ikke blir salg, når dere ringer så mange uten å sjekke hvilken bedrift det er eller omsetning... Jeg har enkeltmannsforetak, og ler meg skakk når selgere tilbyr meg telefonabonnent med sentralbordfunksjon som koster 30% av hele omsetningen i bedriften... Anonymkode: eb29f...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 10 minutter siden #9 Del Skrevet 10 minutter siden Nei, det høres helt grusomt ut. Selger-jobb (som i oppsøkende salg) er noe av det siste jeg kan tenke meg å jobbe med uansett hvor populært produktet er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå