Gå til innhold

Hjelp meg; håndholdt/trådløs støvsuger - hvilken bør jeg ta..?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lenge  tenkt å kjøpe meg håndholdt støvsuger, men synes det er vanskelig å sette meg inn i alle finesser og sammenligne modeller. Har prøvd å lese noen tester, men  det er ulike merker og modeller som vinner hver gang, så det er vanskelig å konkludere synes jeg.  Har skjønt at Dyson er et safe bet, men også der finnes en hel haug med ulike modeller og jeg har ikke tålmodighet til å se gjennom x ant halvtimes youtube-videoer som tar meg gjennom alle faktorer og sammenligner disse. Derfor, blir ekstremt takknemlig for deres erfaringer...!

Jeg ser etter en håndholdt variant som har:

sterk sugekapasitet
grei batteritid
hvor jeg ikke må holde en knapp inne hele tiden for å få den til å gå
ladestasjon som står på gulvet og ikke må henges på vegg
Pris under 5000

jeg tror jeg har funnet ut at Dyson V11 eller 12 kan oppfylle mange av disse kriteriene, men er litt usikker på om de har gulvlader. Akkurat nå er jeg sliten etter å ha googlet og lest tester i timesvis, så er per nå bare veldig åpen for deres tips- også om andre merker og modeller....!😍 TUSEN TAKK!

Anonymkode: ccfd8...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

ladestasjon som står på gulvet og ikke må henges på vegg

TS, hvorfor så rart og så spesifikt krav? 

Anonymkode: 0bfdb...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

TS, hvorfor så rart og så spesifikt krav? 

Rett og slett fordi jeg leier bolig akkurat nå og ikke skal skru i veggene her 😌

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Rett og slett fordi jeg leier bolig akkurat nå og ikke skal skru i veggene her 😌

Skjønner! Ja, gyldig grunn men også veldig dumt, da nettopp det kravet begrenser utvalget veldig for deg. 
Det er nesten som det lønner seg å bygge en stativ selv, av to bjelker som du finner på nærmeste Maxbo i en avkapp-kassa nærmest gratis, som du skrur sammen, og henger opp lader på den. Da kan du velge og vraket og kjøpe f.eks. disse fra Samsung eller Bosch (som er begge mer for pengene enn Dyson): 
https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/samsung-jet-85-multi-skaftstovsuger-vs20c852ctnwa/641063

https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/tradlos-stovsuger/bosch-unlimited-8-tradlos-stovsuger-bss821vne4/300980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...