AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Eller kva skjer? Plutseleg er den autogenererte tekstinga på Youtube russisk? Anonymkode: e370a...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar For meg ble den plutselig koreansk 🤔 Anonymkode: 5be99...1b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar Tviler sterk på at det er det russerne ville gjort hvis de først fikk hacket seg inn på kontoene dine.. Anonymkode: 57962...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 3.56): Tviler sterk på at det er det russerne ville gjort hvis de først fikk hacket seg inn på kontoene dine.. Anonymkode: 57962...8b0 Ekspander "Ville gjort"? Teksting justeres automatisk etter hvilket land Youtube tror man er i, så det er nok at en som befinner seg i Russland logger inn på kontoen din. Men jeg tviler på at jeg er hacket av koreanere, så det er nok bare en bug. Anonymkode: 5be99...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Del Skrevet 25. februar Å gud.... Ja er vel putin som er nysgjerrig på deg og ditt youtube innhold tenker jeg. Anonymkode: d2d5e...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå