Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Nå skal jeg snike litt igjen :)

Hvor gamle var dere når dere forlovet dere , hvor lenge hadde dere vørt sammen og hvor lang tid tok det før dere giftet dere ? / eventuellt planlegger å gifte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble sammen da jeg var 23 og han 21 (hihi.. barnerov).

Forlovet oss etter 3 år og skal ikke gifte oss ennå.

Kanskje om 3-5 år.

Stresser ikke så fælt med sånt!

Er du giftesyk nå eller? :ler:

Skrevet

Kankje forlovelses syk ? :=) ..hihi..også er jeg jo en nyskjerrigper veitu..vil vite mer om hvordan andre lever livet sitt.. :)

Skrevet

Vi forlova oss i sommer etter å ha vært sammen i 3 århjerter_rundt.gif

Bryllup blir det ikke før om noen år.. vi snakker litt om sommeren 2006 eller noe.. :D

Skrevet

Vi ble sammen rett før jeg fylte 17 (!!!) og han var 19.

Forlovet oss da vi hadde vært sammen i 1år og 7mnd. Da hadde vi allerede bodd sammen i 4mnd. :oops: (Ting gikk unna, gitt...) Nå er jeg 21 og han 23.

Hvis vi noen gang gifter oss, blir ikke det før om maaaange år iallfall. Jeg har nemlig det siste året sagt jeg aldri vil gifte meg, og sambo sier det spiller ingen rolle om han er gift eller ikke så lenge han har meg... hihi...

Den egentlige årsaken til at jeg ikke vil gifte meg er fordi jeg vil ha et stort bryllup hvis jeg først skal gifte meg, men jeg orker ikke at hele familien min treffes for da blir det bare dritt og tull og æsj... :roll:

Skrevet

vi ble sammen da jeg var 20 og han 25. Flytta ilag etter vel 1 år. Og nå 6 år etter gifta vi oss. Altså var vi sammen 7 år før vi gifta oss

Skrevet

Vi forlovet oss etter 2 1/2 år, og giftet oss et halvt år etter det igjen!

Må utnytte tiden vettu.... :wink:

Og lykkelig?? JAAAA :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Flyttet sammen etter 3 mnd,forlovet oss etter 6 mnd og nå har vi vært i lag i snart ett år.Gifter oss,kanskje nyttårsaften 2005.KJEMPELYKKELIG!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi träffades i februari 2001,

han flyttade från Norge till Sverige (och vi ihop) i september 2001,

förlovade oss 21/12 2001,

och vi gifte oss i 2 augusti 2002.

Det har gått undan men det känns så rätt!

När vi förlovade oss var han 33 och jag 28, när vi gifte oss var vi 34 och 29.

Skrevet

Vi ble sammen da han var 23 og jeg var 17.

Han er nå snart 28 og jeg er 22.

Vi flyttet sammen etter 2 år og forlovet oss etter tre år.

Nå har vi vært sammen i 4.5 år og hvis det blir giftemål er nok det en stund til.

Må få en litt mer ordnet økonomi og kjøpe en leilighet først.

Skrevet

det er altid sundt at være nysgerrig :D

jeg var 16 og han 18 da jeg mødte min kæreste, vi forlovede os da jeg var 18 og giftede os da jeg var 19 fik vores første datter da jeg var 20 blev lavet på vores honeymoon :D

blev skilt da jeg var 30

og i dag har jeg ny kærest som jeg flyttede sammen med da jeg var 32 og han var 31 og efter nogle måneders bekendskab, vi blev forlovede efter et par år og vi venter nu vores felles barn efter 6 år samboerskab...

Skrevet

Vi ble sammen da jeg var 18 og han 26. Vi flyttet sammen etter 3 måneder og forlovet oss etter 4 måneder. Vi skal gifte oss 30. august neste år etter 7 år og 4 måneder.....og etter det kommer forhåpentligvis barna :D

Skrevet

Jeg traff han et par uker før min 19 årsdag og hans 26 årsdag.

flytta sammen etter 14 dager fordi vi bare måtte....forlova oss etter 4 mnd...og planla å gifte oss rundt oktober i år, men forholdet røyk.

Men jeg angrer ikke på at jeg forlova meg likevel, det var så absolutt verdt det,.

Skrevet

Vi traff hverandre i oktober 99, flyttet sammen "offisielt" i juli 2000 (bodde nærmest hos hverandre i månedene før da), forlovet oss i desember 2000 og giftet oss 8. juni 2002. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi møttes i April 1995, og ble samboere to måneder etterpå.

i 1998 kom førstefødte og i år kom andremann.

Ble forlovet i 1997 og giftet oss i sommer, og har da vært i lag i 7 år.

Skrevet

Vi flyttet sammen etter 2 måneder :wink: Forlovet oss etter ett år, men er ikke gift enda. De penga, de penga :sjarmor: Har vært og bodd sammen i 4,5 år.

Gjest LofotPIA
Skrevet
Traff hverandre juni 94, forlova oss oktober 95, gifta oss juni 98, og i dag kom seprasjons pappiran i posten.... :(
Skrevet

Traff hverandre i april, forlova oss i august og giftet oss i desember, alt samme året. Jeg var 20 og han 26 da vi traff hverandre, jeg rakk å bli 21 før vi giftet oss.

Nå i mellomjula er det 12 år siden vi giftet oss, og vi er fortsatt like lykkelige, minst. :D

Skrevet

Vi har vært sammen i 4.5 år. Jeg var femten 1/2 og han 20.

Er nå snart 20, og han snart 25. Er det en bra alder? Føler meg ung, er under utdanning som lærling, han har fagbrev, og vi har bodd ilag i litt over to år.

Vi er ganse gifte-syke og barn-syke. Er det sånn at det er greit å planlegge sånnt nå? Mange blir tilfedig gravid og da går mye slag i slag..

Er Det noen som har hatt det sånn? :wink:

Skrevet

Ble i sammen da jeg var 18 og han nærmet seg 19. Han reiste i militære etter at vi hadde vært sammen i 3 månder, men det gikk faktisk greit, selv om det året var veeeeeldig langt. Flyttet i sammen etter litt over et år som kjærester. Forlovet oss da vi hadde vært sammen i 2,5 år og når vi gifter oss til sommeren har vi vært i lag i litt over 5 år.

Føles egentlig som ingenting og det har ikke gått opp for meg at vi har kommet så lagt allerede nå. Er klar for å gifte meg, det føles veldig riktig. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...