AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Noen som har sett denne filmen? Jeg så den og får den ikke ut av hodet. En av de verste og kuleste filmene jeg har sett på lenge, haha! Anonymkode: d07da...fa9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #2 Del Skrevet 25. februar Synes den var smertefullt dårlig laget. Budskapet er så klart utrolig viktig, men det må da finnes bedre måter å få det frem på. Anonymkode: 74c36...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #3 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes den var smertefullt dårlig laget. Budskapet er så klart utrolig viktig, men det må da finnes bedre måter å få det frem på. Anonymkode: 74c36...550 Ekstremt bra laget i alle ledd, spesielt imponerende er klippingens komiske timing. Det er ikke en budskap-film men en herlig grotesk fabel og en fantastisk svart komedie med et så absurd overdrevet klimaks at man bare må applaudere Fargeats kompromissløshet. Anonymkode: 40f18...733 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #4 Del Skrevet 25. februar Den var helt vanvittig! Får den neppe ut av hodet med det første, haha. Anonymkode: b67f6...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 28. februar #5 Del Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 9.53): Ekstremt bra laget i alle ledd, spesielt imponerende er klippingens komiske timing. Det er ikke en budskap-film men en herlig grotesk fabel og en fantastisk svart komedie med et så absurd overdrevet klimaks at man bare må applaudere Fargeats kompromissløshet. Anonymkode: 40f18...733 Det er i aller høyeste grad en budskap-film. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxie-Malone Skrevet 10. mars #6 Del Skrevet 10. mars Herlig galskap av en film!😂 Måtte se den to ganger. Første gang var på kino, og etterpå klarte jeg ikke bestemme meg om jeg likte den eller ikke, det var så mye å ta inn, haha. Men etter å ha sett den for andre gang digga jeg den! Syns den viser veldig bra (på en satirisk måte vel og merke) hvor langt enkelte er villig til å gå for å tviholde på ungdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 11. mars #7 Del Skrevet 11. mars Jeg likte den utrolig godt helt til den tok fullstendig av. Unødvendig å ødelegge et så bra konsept.. the blob liksom.. nei herregud🫣 Og jeg elska splatterfilmer back in the days. Men dette var too far out Even for me🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assia Skrevet 11. mars #8 Del Skrevet 11. mars (endret) Syns slutten var altfor lang, og det ble liksom komisk? Hadde holdt at vi så hva slags monster hun ble da hun tok the substance på sin egen kopi. Og jeg skjønner ikke the subtance. Er det en sprøyte på utprøvning illegalt? Er det bare hun og han gamlingen som er prøvekaniner? Var Demi Moore og hun andre versjonen ved samme bevissthet i begynnelsen, og så var de det bare ikke lenger på slutten? Sitter igjen med masse spørsmål Endret 11. mars av Assia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #9 Del Skrevet 12. mars Assia skrev (20 timer siden): Syns slutten var altfor lang, og det ble liksom komisk? Hadde holdt at vi så hva slags monster hun ble da hun tok the substance på sin egen kopi. Og jeg skjønner ikke the subtance. Er det en sprøyte på utprøvning illegalt? Er det bare hun og han gamlingen som er prøvekaniner? Var Demi Moore og hun andre versjonen ved samme bevissthet i begynnelsen, og så var de det bare ikke lenger på slutten? Sitter igjen med masse spørsmål Filmen er jo komisk hele veien, men blir villere og villere etterhvert som Sparkle mister mer og mer kontroll. Poenget er ikke hva slags monster hun har blitt, poenget er at hun for enhver pris vil gjenvinne stjernestatusen. Og hjernen hennes er vel like monstrøs som kroppen ellers, så hun tror at hun endelig skal bli elsket av publikum igjen. Det er en slags splatterversjon av Billy Wilders Sunset Boulevard. Og helt på slutten kravler hun seg faktisk tilbake til den gamle storhetstiden, iallfall symbolet på den, altså stjernen på Walk of Fame. Og så – splætt. Perfekt avslutning. Filmen gir ikke svar på ditt spørsmål om substansen. Men d.e. og d.y. deler ikke bevissthet. Det er to kropper og to hjerner, men de er felles avhengig av hverandre. De er én. Dessverre bryr ikke d.y. seg noe videre om dette. D.e. forvandles til en gammel og krøkkete heks med storappetitt på kyllinglår, mens d.y sprader rundt som en egoistisk og uansvarlig tenåringsdatter. D.y. vil bare være fri og frank og vrikke sexy på rumpeballene på TV. Men så kommer misbruket av substansen og biter også henne i baken. Anonymkode: 40f18...733 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #10 Del Skrevet 17. mars Minnet meg om flere filmer jeg har sett. Death becomes her, syk pike og carrie (da tenker jeg på slutten. Allikevel var den helt original, og som en annen her skriver, kompromissløs. Anonymkode: d07da...fa9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars Jeg så den på kino med min datter på 12. Hun syns den var alt for skummelt så vi gikk før den ble ferdig. Skulle gjerne sett slutten! Burde sikkert ikke tatt med et barn på denne filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars Jeg har litt lyst til å se den, men er ikke så glad i blod og gørr, så jeg vet ikke om jeg hæler. Anonymkode: df6fd...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå