Gå til innhold

Er noen menn redd meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var ti minutter av livet mitt som jeg aldri vil få igjen. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan hende han bare ikke liker deg.

Anonymkode: 968af...e1c

Hva er grunner til at du ikke liker folk? 

Anonymkode: 143ec...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vet ikke om jeg skal legge det under her eller vennskap, for er litt i gråsonen.

Jeg har en jobb hvor jeg omgås mest menn, og har absolutt et profesjonelt forhold til alle sammen.

De fleste er vennlige og hjelpsomme, men nå er det en som jeg føler helst vil unngå meg.😅 Hvorfor det? Mulig han ikke er vant til å omgås kvinner på denne måten, og jeg føler ikke jeg har vist interesse for han på noen måte, selv om vi har god kjemi. Jeg har god kjemi og kommer godt overens med flere, da jeg jevnt over er en hyggelig person.

Noen menn her som kan svare på hvorfor?

Er han som deg gift? 

Kan uansett være alt mellom himmel og jord. 

Du feiltolker han, han prøver ikke å unngå deg. 

Han er betatt av deg, og setter grenser for seg selv for å roe det ned. 

Dere to matcher ikke personlighetsmessig (som kolleger). 

Han syns du er slitsom. 

Du kan vel velge det du ønsker, men egentligen så er det vel ikke så mye å tenke på hvis det ikke skaper problemer for arbeidet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg unngår menn, spesielt i jobb sammenheng, om jeg føler en vibe fra dem om at de syns jeg er digg. Får helt noia av å være i samme rom som dem. Kanskje det er derfor de holder avstand?

Anonymkode: 29175...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

"Mange menn liker ikke aggressive hespetre - være seg et feministisk eller konservativt beist som tror at hun kan brøle a la rødstrømpe eller Siv Jensen (velg hvilken som passer), og menn har lyst å faktisk komme til et fredelig hjem - ikke til et hjem hvor blodtrykket fyker i været". 

Legger også til:

"Sterke kvinner har dessverre en tendens til å søke enda såkalt sterkere mann enn dem selv", som betyr i utgangspunktet at dem er ikke annet enn bortskjemte, Bratty Princess Bitches som søker etter en "sterk papi" som setter dem på plass, noe som egentlig er som en ekstra deltidsjobb for mannen, like all the fucking time - every fucking day.

Sånn, fikset det for deg.

Anonymkode: 7384c...e56

Det kan virke som at blodtrykket ditt har føket i været selv om du har et "fredelig hjem å komme til".

Anonymkode: 07ae9...452

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest sannsynlig så enten liker han deg ikke (som jo er lov), eller han liker deg litt for godt. 

Anonymkode: 50af2...133

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet bare ikke hva det ikke er å like, - jeg er jo snill og vennlig 😅 Kan noen oppfatte vennlighet som sjekking, og at han tror jeg er interessert i han? Jeg er gift, så vil tro han ikke tenker sånn heller 🤔 

Kan virke som at du fisker etter at vi skal skrive at han sikkert er interessert...

Det er umulig for oss å vite årsaken til at han unngår deg, men det kan virkelig være at han ikke liker deg. De fleste av oss ønsker å unngå folk vi ikke føler vi går overens med. Kanskje han synes du tar stor plass, og at du prøver veldig å "være en av gutta"? Det kan være greit å tone litt ned noen ganger, særlig om man er ny.

Så kan det hende at alt normaliserer seg når dere blir mer vant til hverandre, jeg er selv vant til å jobbe på mannsdominerte arbeidsplasser, og jeg har troen på at man tar det litt rolig, og ikke presser seg på noen, eller er "verdensmester".

Anonymkode: 07ae9...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet bare ikke hva det ikke er å like, - jeg er jo snill og vennlig 😅 Kan noen oppfatte vennlighet som sjekking, og at han tror jeg er interessert i han? Jeg er gift, så vil tro han ikke tenker sånn heller 🤔 

Han kan mislike at du har en plass, liker ikke kvinner generelt, har mindre verdighets komplekser, syntes du er for mye etc. La han værw i fred om han trekker seg unna 

Anonymkode: e99bd...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg unngår menn, spesielt i jobb sammenheng, om jeg føler en vibe fra dem om at de syns jeg er digg. Får helt noia av å være i samme rom som dem. Kanskje det er derfor de holder avstand?

Anonymkode: 29175...a14

Uff, ja kanskje det er det som er tilfellet. Det er jo en kjekk kar, så kanskje jeg ubevisst sender ut feil signaler.

Jeg får prøve å være litt mindre hyggelig framover, - noen tolker jo slikt mer enn det trenger å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Mange menn liker ikke aggressive hespetre - være seg et feministisk eller konservativt beist som tror at hun kan brøle a la rødstrømpe eller Siv Jensen (velg hvilken som passer), og menn har lyst å faktisk komme til et fredelig hjem - ikke til et hjem hvor blodtrykket fyker i været". 

Legger også til:

"Sterke kvinner har dessverre en tendens til å søke enda såkalt sterkere mann enn dem selv", som betyr i utgangspunktet at dem er ikke annet enn bortskjemte, Bratty Princess Bitches som søker etter en "sterk papi" som setter dem på plass, noe som egentlig er som en ekstra deltidsjobb for mannen, like all the fucking time - every fucking day.

Sånn, fikset det for deg.

Anonymkode: 7384c...e56

Du er helt på villspor! 

Anonymkode: a653d...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 11.35):

Noen menn her som kan svare på hvorfor?

Er umulig å si...

Kan hende han ikke liker deg eller ikke har kjemi med deg.

Men kan også hende at han liker deg for godt.

Eller et hav av andre grunner dårlige eller gode grunner.

Uansett tenker jeg at du ikke bør "utfordre" han med å få han til å like deg bare fordi du føler han ikke gjør det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...