AnonymBruker Skrevet 24. februar #1 Del Skrevet 24. februar Vet ikke om jeg skal legge det under her eller vennskap, for er litt i gråsonen. Jeg har en jobb hvor jeg omgås mest menn, og har absolutt et profesjonelt forhold til alle sammen. De fleste er vennlige og hjelpsomme, men nå er det en som jeg føler helst vil unngå meg.😅 Hvorfor det? Mulig han ikke er vant til å omgås kvinner på denne måten, og jeg føler ikke jeg har vist interesse for han på noen måte, selv om vi har god kjemi. Jeg har god kjemi og kommer godt overens med flere, da jeg jevnt over er en hyggelig person. Noen menn her som kan svare på hvorfor? Anonymkode: 143ec...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #2 Del Skrevet 24. februar Kan hende han bare ikke liker deg. Anonymkode: 968af...e1c 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar Er du en sterk personlighet? Mange menn liker ikke sterke kvinner, fordi de er svake selv. Anonymkode: a653d...fc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Menn er skremt til å ta avstand etter mee too . Om menn ikke vet at de ser bra ut med dametekke så er det best å holde avstand, alt kan brukes mot menn i en konflikt. Anonymkode: 12df1...87d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vet ikke om jeg skal legge det under her eller vennskap, for er litt i gråsonen. Jeg har en jobb hvor jeg omgås mest menn, og har absolutt et profesjonelt forhold til alle sammen. De fleste er vennlige og hjelpsomme, men nå er det en som jeg føler helst vil unngå meg.😅 Hvorfor det? Mulig han ikke er vant til å omgås kvinner på denne måten, og jeg føler ikke jeg har vist interesse for han på noen måte, selv om vi har god kjemi. Jeg har god kjemi og kommer godt overens med flere, da jeg jevnt over er en hyggelig person. Noen menn her som kan svare på hvorfor? Anonymkode: 143ec...c34 Mest sannsynlig liker han deg bare ikke, menn går ikke rundt å er redd kvinner om de ikke har psyk problemer fra barndom 😅 Anonymkode: bd4f5...d31 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du en sterk personlighet? Mange menn liker ikke sterke kvinner, fordi de er svake selv. Anonymkode: a653d...fc4 Ja, jeg er nok det eller ihvertfall gjør jeg en typisk mannsdominert jobb. Og mulig jeg er bedre enn han i noe av det også. Anonymkode: 143ec...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mest sannsynlig liker han deg bare ikke, menn går ikke rundt å er redd kvinner om de ikke har psyk problemer fra barndom 😅 Anonymkode: bd4f5...d31 Jeg vet bare ikke hva det ikke er å like, - jeg er jo snill og vennlig 😅 Kan noen oppfatte vennlighet som sjekking, og at han tror jeg er interessert i han? Jeg er gift, så vil tro han ikke tenker sånn heller 🤔 Anonymkode: 143ec...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet bare ikke hva det ikke er å like, - jeg er jo snill og vennlig 😅 Kan noen oppfatte vennlighet som sjekking, og at han tror jeg er interessert i han? Jeg er gift, så vil tro han ikke tenker sånn heller 🤔 Anonymkode: 143ec...c34 Hvordan oppfører seg han mot andre, sammenlignet med deg? Og hvorfor tror du han er "redd" deg? Siste spørsmål, så lenge han oppfører seg profesjonelt, er det sånn at alle ikke liker alle. Jeg som person, liker egentlig ingen. Men ingen kolleger tror dette Er han sur, tverr eller ikke proff på jobb, bør du jo nøste opp i det. Hvis ikke, er det bare noe du må akseptere. Anonymkode: 9364c...1fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg vet bare ikke hva det ikke er å like, - jeg er jo snill og vennlig 😅 Kan noen oppfatte vennlighet som sjekking, og at han tror jeg er interessert i han? Jeg er gift, så vil tro han ikke tenker sånn heller 🤔 Anonymkode: 143ec...c34 Så du forventer at hvert eneste menneske du møter skal like deg? Anonymkode: 968af...e1c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #10 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvordan oppfører seg han mot andre, sammenlignet med deg? Og hvorfor tror du han er "redd" deg? Siste spørsmål, så lenge han oppfører seg profesjonelt, er det sånn at alle ikke liker alle. Jeg som person, liker egentlig ingen. Men ingen kolleger tror dette Er han sur, tverr eller ikke proff på jobb, bør du jo nøste opp i det. Hvis ikke, er det bare noe du må akseptere. Anonymkode: 9364c...1fe Virker som han oppfører seg mer vanlig i forhold til menn. Hvis han tror jeg sjekker han opp og han ikke liker det, så kan det jo være at han holder avstand. Begynner å lure på om det er tilfellet.... , selv om det ikke er intensjonen fra min side. Anonymkode: 143ec...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #11 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så du forventer at hvert eneste menneske du møter skal like deg? Anonymkode: 968af...e1c Neida, men det er jo også stor forskjell på å like og ikke ønske å ha noe med noen å gjøre. Jeg har ikke sagt noe galt eller oppført meg uhensiktsmessig. Anonymkode: 143ec...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #12 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): men nå er det en som jeg føler helst vil unngå meg.😅 Hvorfor det? Mulig han ikke er vant til å omgås kvinner på denne måten, og jeg føler ikke jeg har vist interesse for han på noen måte, selv om vi har god kjemi. Selv om du føler at dere har god kjemi, så kan det virke som det ikke er gjensidig. Du er sikkert en hyggelig kvinne, men ingen blir likt av alle selv om de føler det. Det betyr ikke at det er noe galt med deg selv om noen ikke liker deg. Det er bare ikke alle personligheter som passer sammen. Anonymkode: 59fdb...fef 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Del Skrevet 24. februar Det kan være han liker deg alt for godt. Det er ikke uvanlig å føle seg ukomfortabel i nærheten av en man er bergtatt av og på knærne etter. Reaksjonen blir da ofte at man unngår personer som man egentlig innerst inne ønsker å være i nærheten av. Anonymkode: bdf39...55d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #14 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): en sterk personlighet? Mange menn liker ikke sterke kvinner, fordi de er svake selv. Anonymkode: a653d...fc4 "Mange menn liker ikke aggressive hespetre - være seg et feministisk eller konservativt beist som tror at hun kan brøle a la rødstrømpe eller Siv Jensen (velg hvilken som passer), og menn har lyst å faktisk komme til et fredelig hjem - ikke til et hjem hvor blodtrykket fyker i været". Legger også til: "Sterke kvinner har dessverre en tendens til å søke enda såkalt sterkere mann enn dem selv", som betyr i utgangspunktet at dem er ikke annet enn bortskjemte, Bratty Princess Bitches som søker etter en "sterk papi" som setter dem på plass, noe som egentlig er som en ekstra deltidsjobb for mannen, like all the fucking time - every fucking day. Sånn, fikset det for deg. Anonymkode: 7384c...e56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #15 Del Skrevet 24. februar For en snodig vinkling Anonymkode: 28114...539 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #16 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): "Mange menn liker ikke aggressive hespetre - være seg et feministisk eller konservativt beist som tror at hun kan brøle a la rødstrømpe eller Siv Jensen (velg hvilken som passer), og menn har lyst å faktisk komme til et fredelig hjem - ikke til et hjem hvor blodtrykket fyker i været". Legger også til: "Sterke kvinner har dessverre en tendens til å søke enda såkalt sterkere mann enn dem selv", som betyr i utgangspunktet at dem er ikke annet enn bortskjemte, Bratty Princess Bitches som søker etter en "sterk papi" som setter dem på plass, noe som egentlig er som en ekstra deltidsjobb for mannen, like all the fucking time - every fucking day. Sånn, fikset det for deg. Anonymkode: 7384c...e56 Hahaha for noe møl😂😂😂 Anonymkode: 18b60...4fb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #17 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): "Mange menn liker ikke aggressive hespetre - være seg et feministisk eller konservativt beist som tror at hun kan brøle a la rødstrømpe eller Siv Jensen (velg hvilken som passer), og menn har lyst å faktisk komme til et fredelig hjem - ikke til et hjem hvor blodtrykket fyker i været". Legger også til: "Sterke kvinner har dessverre en tendens til å søke enda såkalt sterkere mann enn dem selv", som betyr i utgangspunktet at dem er ikke annet enn bortskjemte, Bratty Princess Bitches som søker etter en "sterk papi" som setter dem på plass, noe som egentlig er som en ekstra deltidsjobb for mannen, like all the fucking time - every fucking day. Sånn, fikset det for deg. Anonymkode: 7384c...e56 😂 Har du dårlig erfaring med kvinner? 🤣 Tror ikke det er så mange som er sånn altså. Isåfall holder de seg langt unna menn.😅 De klarer seg fint på egenhånd. Ikke lett å samarbeide med slike. Anonymkode: 143ec...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #18 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Virker som han oppfører seg mer vanlig i forhold til menn. Hvis han tror jeg sjekker han opp og han ikke liker det, så kan det jo være at han holder avstand. Begynner å lure på om det er tilfellet.... , selv om det ikke er intensjonen fra min side. Anonymkode: 143ec...c34 Det kan jo være så enkelt som at han synes du er masete. Jobber selv med mange kvinner og evnen til å skru av ørene mens den kontinuerlige tjatringen foregår i bakgrunnen er ikke alle forunt. Anonymkode: 2e0e4...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #19 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): 😂 Har du dårlig erfaring med kvinner? 🤣 Tror ikke det er så mange som er sånn altså. Isåfall holder de seg langt unna menn.😅 De klarer seg fint på egenhånd. Ikke lett å samarbeide med slike. Anonymkode: 143ec...c34 Sikket manglende erfaring med kvinner? Anonymkode: 8982b...d3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. februar #20 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vet ikke om jeg skal legge det under her eller vennskap, for er litt i gråsonen. Jeg har en jobb hvor jeg omgås mest menn, og har absolutt et profesjonelt forhold til alle sammen. De fleste er vennlige og hjelpsomme, men nå er det en som jeg føler helst vil unngå meg.😅 Hvorfor det? Mulig han ikke er vant til å omgås kvinner på denne måten, og jeg føler ikke jeg har vist interesse for han på noen måte, selv om vi har god kjemi. Jeg har god kjemi og kommer godt overens med flere, da jeg jevnt over er en hyggelig person. Noen menn her som kan svare på hvorfor? Anonymkode: 143ec...c34 Redd deg? Hvorfor skulle han være det, tenker du? Kan hende han bare ikke liker deg... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå