AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor spør en mann hva min type er hele tiden? Vi har datet i 2 mnd, ikke fått møttes så ofte, men fremdeles så spør han hva min type er… hva er grunn til det? Begynner å bli usikker på om han er intressert i meg når han spør om sånt Anonymkode: 62756...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Merkelig spørsmål ja.. Anonymkode: fde3c...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Merkelig spørsmål ja.. Anonymkode: fde3c...ffc Ja det er ikke bare meg? Anonymkode: 62756...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er ikke bare meg? Anonymkode: 62756...497 Ja, jeg tenker at hvis noen dater meg så er jeg vel deres type eller hva jeg skal si, skjønner ikke helt hvilket svar han er ute etter? Anonymkode: fde3c...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Han fremstår som usikker og så skjønner han ikke at det er et ødeleggende spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Han vil ha bekreftelse på at han er din type. Personer som hele tiden ber om bekreftelse, ville jeg ha skygget unna, men det er meg. Det blir slitsomt i lengden. Anonymkode: 7c331...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Har du svart da? Hadde reagert om jeg ble spurt flere ganger Anonymkode: 4134c...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå