AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Hei dere, Jeg og mannen har vært gift i 15 år nå og vi har barn på 13 og 10. det siste året har det blitt mindre sex og jeg føler meg alene i forholdet, han er snill og god pappa men jeg følte meg at vi er ikke kjærester lenger og mangle intimitet. Før jeg traff han, han fortalte meg at han hadde leketøy før vi blir kjærester og vet at noen ganger han bruke denne uten meg men oppdaget plutselig at han har men en enn leketøy. 😞 følte at han trengte ikke meg lenger og vil ikke ha sex med meg. hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 607ef...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Snakk med han. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Ja, snakk med han. Av og til kan man være for sliten til å ha sex med andre, men likevel trenge utløsning. Snakk med han om problemet er noe dere kan løse (for mye jobb, for lite søvn, nedstemthet etc), eller om problemet er at han ikke tenner på deg lenger. Men synes det er vanskelig å bryte en familie Anonymkode: 0156b...0c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina77 Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hvordan blir det problematisk? Jeg har masse selv, samboeren også. Det har ingenting med at vi ikke har lyst på hverandre, heller tvert i mot! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Mina77 skrev (7 minutter siden): Hvordan blir det problematisk? Jeg har masse selv, samboeren også. Det har ingenting med at vi ikke har lyst på hverandre, heller tvert i mot! Har du lest innlegget? Anonymkode: 26e72...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina77 Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du lest innlegget? Anonymkode: 26e72...c21 Selvfølgelig? Ser det står at partner har leketøy og at det tolkes som man ikke har lyst på hverandre mer. Derav min kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden ... Så for over 15 år siden så sa fyren som idag er din ektemann, at han hadde sexleketøy? Og nå har du oppdaget at han har flere? Ett sexleketøy burde virkelig ikke brukes om det er 10 år gammelt..... 1. Prat med ektemannen din, hvorfor er dere gift om dere ikke kan kommunisere? Hva er vitsen liksom. Anonymkode: 9e11e...6eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Da får du bruke sexleketøy mens han er i senga så han får med seg det? enten blir han med på leken. eller så innser du at forholdet er over. Anonymkode: be0ad...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Nei takk hadde jeg sagt da Anonymkode: e65f8...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå